تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10318.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک به جف بزوس: نمی‌توانی با شکایت راهت را به ماه باز کنی

ایلان ماسک از رویکرد جف بزوس برای شکایت از اسپیس ایکس به منظور توقف پروژه‌های این شرکت گلایه کرد. این کارآفرین میلیاردر از رئیس جمهور آمریکا هم ناراضی است چون تسلا را به جلسه خودروسازان ...

ایلان ماسک از رویکرد جف بزوس برای شکایت از اسپیس ایکس به منظور - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - توقف پروژه‌های این شرکت گلایه کرد. این کارآفرین میلیاردر از رئیس جمهور آمریکا هم ناراضی است چون تسلا را به جلسه خودروسازان کاخ - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - سفید دعوت نکرده است.

آقای ماسک به‌تازگی در «کنفرانس کد» - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - در کالیفرنیا - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - در پاسخ به سوالی درباره شکایت بلو اوریجین از اسپیس ایکس گفت: «نمی‌توانید با شکایت راه خود را به - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - ماه باز - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - کنید، فرقی هم نمی‌کند که وکلایتان چقدر - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - ماهر باشند.» آمازون همچنین از ماهواره‌های استارلینک اسپیس ایکس به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا شکایت کرده است.

ماسک در - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - پاسخ به این سوال که آیا تا به حال با بزوس درباره این درگیری‌های حقوقی صحبت - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده یا نه، گفت: «کلامی نه، فقط از طریق توییت.» ماسک در ماه اوت در پستی نوشت بزوس خود را بازنشسته کرده تا شغل تمام وقتی برای شکایت از اسپیس ایکس داشته باشد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل

مدیرعامل اسپیس ایکس درباره پرواز زیرمداری بزوس و «ریچارد برنسون» هم گفت سرمایه‌گذاری برای پیشرفت حوزه فضا حتما - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - اتفاق خوبی است، ولی پرواز زیرمداری صرفا یک گام کوچک در جهت حرکت به سمت مدار است.

ایلان ماسک همچنین در همین - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - کنفرانس اظهار داشت که جو بایدن دوستانه‌ترین رئیس جمهور آمریکا نیست. بایدن ماه گذشته از مدیران حوزه خودروسازی دعوت کرده بود تا درباره - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - هدف مشترک تولید خودروهای برقی بحث کنند. این مراسم میزبان مسئولان فورد، جنرال موتورز و «استلانتیس» بود اما تسلا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای برقی به این جلسه - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - دعوت نشد.

یکی از دلایل احتمالی دعوت نشدن تسلا این است که نیروی - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - کار آن‌ها به عضویت اتحادیه‌ها درنیامده‌اند، در حالی که بایدن یکی از طرفداران بزرگ اتحادیه‌هاست. ماسک همچنین مدعی شد که دولت بایدن توسط - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - اتحادیه‌ها کنترل می‌شود. او چندی پیش پس از بازگشت سرنشینان ماموریت Inspiration4 با ارجاع به یکی از سخنان - تعمیرات یخچال بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - دونالد ترامپ، از جو بایدن با لقب «جو خوابالو» یاد کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone