🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19203.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ال جی در CES 2021 از یک مانیتور گیمینگ با نمایشگر OLED تاشو رونمایی می‌کند

فاصله کمی تا برگزاری CES 2021 داریم و ال جی پس از معرفی یک تلویزیون QNED و همچنین اعلام قابلیت‌های نسل آینده یخچال‌های خود و آوردن نمایشگرهای OLED شفاف به رستوران‌ها، از نمایش یک مانیتور گیمینگ ...

فاصله کمی تا برگزاری CES 2021 داریم و ال جی پس از معرفی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - یک تلویزیون QNED و همچنین اعلام قابلیت‌های نسل آینده یخچال‌های خود و آوردن نمایشگرهای OLED شفاف به رستوران‌ها، از نمایش یک مانیتور گیمینگ با نمایشگر OLED تاشو در این نمایشگاه خبر داده است.

این محصول ال جی از یک پنل ۴۸ اینچی CSO (صدای سینمایی OLED) با رزولوشن 4K و قابلیت تا شدن بهره می‌برد. کاربران می‌توانند با فشردن تنها یک دکمه، به نمایشگر مسطح یا خمیده دست پیدا کنند. اگر کاربر به دنبال مشاهده فیلم و ویدیو باشد، می‌تواند با فشردن این دکمه به یک مانیتور مسطح دسترسی داشته باشد. در صورتی که بخواهد بازی کند، یک مانیتور خمیده با حداکثر شعاع ۱۰۰۰ میلی‌متر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - در برابرش قرار می‌گیرد.

این اولین باری نیست که این شرکت کره‌ای می‌خواهد نمایشگری با چنین ایده‌ای را به نمایش ‌بگذارد. سال گذشته میلادی شاهد معرفی یک نمایشگر ۶۵ اینچی با امکان تغییر به حالت خمیده بودیم، البته - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - اینبار با یک قابلیت جدید به نام CSO روبه‌رو هستیم که یک محرک ۰.۶ میلی‌متری زیر خود دارد و کل پنل OLED - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - را به اسپیکر تبدیل می‌کند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان

این فناوری باعث دستیابی به مانیتورهای باریکتر می‌شود و همچنین صدا به صورت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - مستقیم از پنل به کاربر می‌رسد. این ویژگی باعث می‌شود کاربر در هنگام مشاهده ویدیو - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - یا اجرای بازی با این مانیتور، صدای فراگیر را تجربه کند.

این مانیتور گیمینگ OLED ال جی از رفرش ریت متغیر ۴۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که چندان مناسب - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - یک مانیتور - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱ نیست. در حال حاضر چندین مانیتور رفرش ریت ۲۴۰ هرتز را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند و حتی مانیتورها با رفرش ریت ۳۶۰ هرتز هم معرفی شده‌اند.

در حالی که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - چنین مانیتورهایی رفرش ریت بالایی دارند، نمی‌توانند با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مریوان استان کردستان - فشردن یک دکمه مسطح یا خمیده شوند. ال جی در نمایشگاه CES 2021 که چندین روز دیگر به صورت آنلاین برگزار می‌شود، جزئیات بیشتری درباره این محصول خود منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمبر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا میتونم یه سوال بپرسم شما طرفای میدان جهاد مریوان تعمیر دارید
پاسخ: بله در میدان جهاد شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone