🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20710.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

عرضه پردازنده‌های مبتنی بر معماری ۷ نانومتری اینتل تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد

اینتل اعلام کرد در روند تولید پردازنده‌های مبتنی بر معماری ۷ نانومتری با مشکل مواجه شده است و از تأخیر شش ماهه در عرضه چیپ‌های نسل بعد خبر داد. بنابراین پردازنده‌های جدید دستکم تا سال ...

اینتل اعلام کرد در روند تولید پردازنده‌های مبتنی بر معماری ۷ نانومتری با مشکل مواجه شده است و از تأخیر شش ماهه در عرضه چیپ‌های نسل بعد خبر داد. بنابراین پردازنده‌های جدید دستکم تا سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه نخواهند شد.

در گزارش مالی اینتل برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نوشته شده که پردازنده‌های مبتنی بر معماری ۷ نانومتری این شرکت تقریباً با شش ماه تأخیر عرضه خواهند. نسل جدید پردازنده‌های اینتل قرار بود انتهای سال ۲۰۲۱ از راه برسند اما حالا با تأخیر به وجود آمده عرضه آن‌ها حداقل تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاده است. احتمال تأخیر بیشتر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - وجود دارد چرا که «باب سوان» مدیرعامل اینتل از بروز نقص در فرآیند ۷ نانومتری خبر داد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان

اینتل می‌گوید مشکلات - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - بوجود آمده در روند تولید پردازنده‌های ۷ نانومتری در واقع این شرکت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - را یک سال از جدول زمانی عقب - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - انداخته است، اما اضافه کرد که تأثیر منفی آن در تاریخ عرضه چیپ‌ها تنها شش ماه خواهد بود. برای مقایسه AMD حدوداً دو ماه است که پردازنده‌های مبتنی بر معماری ۷ نانومتری رایزن 4000 را به بازار عرضه کرده است.

خبر خوب برای طرفداران اینتل اینکه این شرکت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - قصد دارد پردازنده‌های نسل یازدهم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - مبتنی بر معماری ۱۰ نانومتری Tiger Lake را مطابق زمانبندی اواخر سال جاری میلادی برای لپ تاپ‌ها به بازار عرضه کند.

گزارش مالی اینتل برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نیز از وضعیت مناسب این شرکت خبر می‌دهد. بخش Client Computing Group این شرکت که برای لپ تاپ‌ها - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - و دسکتاپ‌ها پردازنده تولید می‌کند، در بازه یاد شده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - ۹.۵ میلیارد دلار درآمد کسب کرده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - که رشد ۷ درصدی را در مقایسه با بازه مشابه در سال قبل نشان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - می‌دهد. این شرکت دلیل افزایش درآمدها - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - را فروش بالای لپ تاپ به دلیل دورکاری مردم دنیا عنوان کرد.

اینتل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به لطف عملکرد خوب بخش‌های دیتاسنتر و حافظه، ۱۹.۷ میلیارد دلار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - درآمد کسب کرده که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گهرناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** کولر گازی کنوود ACO 18 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone