🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41347.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

برای اولین بار رباتی موفق به جراحی فوق ظریف شد

بر اساس اخباری که به تازگی در بیست و ششمین کنگره لنفولوژی در بارسلون اسپانیا اعلام شده، جراحان مرکز پزشکی دانشگاه ماستریخت هلند با استفاده از یک ربات موفق به جراحی لنف یک بیمار و ...

بر اساس اخباری که به تازگی در - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بیست و ششمین کنگره لنفولوژی در بارسلون اسپانیا اعلام شده، جراحان - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مرکز پزشکی دانشگاه ماستریخت هلند با استفاده از یک ربات موفق به جراحی لنف یک بیمار و ایجاد بخیه های بسیار ظریف 0.3 میلی متری شدند.

این ربات می تواند بخیه هایی به اندازه 0.3 تا 0.8 میلیمتر را با - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کمترین لرزش ایجاد کند

این ربات که - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توسط شرکت «ایندهوون» (Eindhoven) ساخته شده، اولین میکرو جراحی توسط یک ربات را انجام داده است. جراحان - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به لطف آن توانستند بخیه های فوق ظریف به اندازه 0.3 تا 0.8 - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میلی متری را در رگ های بازوی بیمار ایجاد کنند. لازم به ذکر است که همین حالا نیز جراحان بسیار معدودی در دنیا وجود دارند که قادر به - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ایجاد چنین بخیه های کوچکی بدون ریزترین تکان دست هستند.«شان شان کیو شائو» (Shan Shan Qiu Shao) جراح پلاستیک دانشگاه ماستریخت در این باره می گوید: «این ربات به ما در جراحی های بسیار ظریف کمک می کند و موجب می شود برای اعمال جراحی های مرتبط با لنف که بسیار خسته کننده هستند، کارها - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بسیار راحت تر شوند.»

این ربات ابتدا حرکات دست جراح را دریافت کرده و پس از تحلیل آن و فیلتر کردن داده های مرتبط با تکان های اضافه - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دست فرد، حرکات را بر پنجه های ظریف خود اعمال می کند. محققان - تعمیرات تلویزیون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این پروژه امیدوارند در آینده بتوانند از فناوری این ربات جهت بهبود دقت و کاهش پیچیدگی عمل های جراحی مرتبط با تومورها بهره برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone