🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19879.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر قابلیت‌های جدید کارت گرافیک‌های سری RTX 3000 انویدیا برای گیمرها

انویدیا ساعاتی قبل از کارت‌های گرافیک سری RTX 30 رونمایی کرد که بر اساس معماری امپر طراحی شده‌اند. اما در کنار آن، از تکنولوژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این کارت‌ها برای گیمرها و استریمرها گفت. انویدیا در ...

انویدیا ساعاتی قبل از کارت‌های گرافیک سری RTX 30 رونمایی کرد که بر اساس معماری امپر طراحی شده‌اند. اما در کنار آن، از تکنولوژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این کارت‌ها برای گیمرها و استریمرها گفت.

انویدیا در رویداد اخیر، اجرای بتل رویال فورتنایت و بازی کال آو دیوتی کلد وار را نمایش داد. هر دو بازی از ردیابی پرتو RTX پشتیبانی می‌کنند و با آپدیت فورتنایت ویژه RTX هم قرار است نور پردازی سراسری مبتنی بر ردیابی پرتو و نیز سایه‌ها و بازتاب‌های ویژه RTX به بازی اضافه شود.

از قابلیت‌هایی که انویدیا در مورد آنها صحبت کرد «Reflex»، «Omniverse Machinima» و «RTX Broadcast» بود. «Omniverse Machinima» قابلیتی است که امکان صداگذاری و افزودن انیمیشن روی چهره بر اساس تصویر وب‌کم را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - ممکن می کند. به گفته انویدیا انجین به کار رفته در این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده که امکان ایجاد افکت‌های سینمایی با کیفیتی در حد فیلم‌ها را خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان

اما کاهش تاخیر، بخش دیگری است که انویدیا به آن توجه ویژه‌ای داشته. اگر بخواهیم ساده بگوییم،‌ تاخیر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - ورودی، مقدار زمانی است که از شروع یک فعالیت مثل کلیک ماوس تا پردازش و در نهایت نمایش داده شدن آن در مانیتور، طول می‌کشد. با وجود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - این که بسیاری از ابزارهای داخل بازی‌ها امکان اندازه‌گیری حدودی این تاخیر را دارند اما محاسبه دقیق آن نیاز به تجهیزات پیشرفته از جمله دوربین‌های پر سرعت دارد. البته در عین حال سخت‌افزارهای دیگر از جمله مانیتور و قطعات داخلی کامپیوتر هم در این تاخیر نقش دارند. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - انویدیا قصد دارد این مشکل را قابلیتی به نام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - رفلکس رفع کند.

«NVIDIA Reflex» تاخیر ورودی را به میزان ۵۰ درصد کاهش می‌دهد و البته برای بهره بردن از این ویژگی باید عناوین بازی‌ها از آن پشتیبانی کنند. در حال حاضر کال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - آو دیوتی وارزون و ایپکس لجند از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - همچنین به گیمرها امکان سنجش مقدار تاخیر را می‌دهد؛ در حالی که همان طور که گفتیم پیش از این برای اندازه‌گیری تاخیر نیاز به ابزارهای ثالث بود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان

درایورهای فعلی انویدیا از قابلیتی به نام  «ULLM» یا به عبارتی «حالت تاخیر فوق کم» بهره می‌برند اما احتمالا حالت تاخیر پایین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - رفلکس (NVIDIA Reflex Low Latency Mode) کارایی بهتری نسبت به حالت فعلی خواهد داشت. استفاده از این قابلیت با هر ماوسی ممکن است اما انویدیا به کاربران پیشنهاد می‌کند که برای بهترین کارایی، از ماوس‌های سازگار با این قابلیت از شرکت‌های ایسوس، لاجیتک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - یا ریزر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - استفاده کنند. علاوه بر این مانیتورهای جدید با نرخ رفرش ۳۶۰ هرتز که با انویدیا جی-سینک سازگار هستند در افزایش دقت محاسبه تاخیر موثر خواهند بود. هنوز سوالات بسیاری در مورد انویدیا رفلکس وجود دارد که قرار است در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - ماه آتی میلادی توسط انویدیا پاسخ داده شود.

قابلیت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - «جی‌فورس برادکست» هم با استفاده از هوش مصنوعی تجربه استریم را بهبود می‌دهد. به نظر می‌رسد این قابلیت بر اساس ویژگی «GeForce Voice» ایجاد شده و با کمک هسته‌های پردازشی هوش مصنوعی RTX نویز پس زمینه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - صدا را حذف می‌کند. علاوه بر این با کمک این ویژگی، استریمرها می‌توانند از افکت‌های پس زمینه مجازی استفاده کنند.

کارت‌های گرافیک انویدیا جی‌فورس سری RTX 3000 از ۲۷ شهریور ماه روانه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر منجیل استان گیلان - بازار می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone