🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29165.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اولین پیروزی کامپیوتر بر قهرمان شطرنج جهان

شطرنج یکی از کهن ترین بازی های تخته‌ای دنیا است که قدمت آن به قرن چهارم میلادی و کشور هند برمی گردد. علی رغم این سابقه ایده ایجاد ماشینی که قادر به انجام این بازی ...

شطرنج یکی از کهن ترین بازی های تخته‌ای دنیا است که قدمت آن به قرن چهارم میلادی و کشور هند برمی گردد. علی رغم این سابقه ایده ایجاد ماشینی که قادر به انجام این بازی باشد از قرن هجدهم به ذهن مخترعان خطور کرد.

سال ۱۷۶۹ «ولفگانگ ون کمپلن»، مخترع و نویسنده مجاری دستگاهی به نام «تُرک خودکار» را به «ماریا ترزا»، فرمانروای اتریش تقدیم کرد که با سازوکاری مرموز بازی شطرنج را در حد بسیار بالایی با رقبای انسانی بازی می کرد. علاوه بر این ترک خودکار مساله تخصصی «سفر اسب» را به هم خوبی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - اجرا می کرد که طی آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - مهره اسب با شروع از یک نقطه همه‌ خانه های شطرنج را طی کرده و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - هیچ خانه‌ای را بیش از یکبار طی نمی کند.

شهرت این ماشین در تمام دنیا فراگیر شد و طی ۸۴ سال اغلب رقابت های خود را در آمریکا و اروپا پیروز شد. از کسانی که طعم شکست از ترک خودکار را چشیده اند باید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - به ناپلئون بناپارت و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - بنجامین فرانکلین اشاره - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - کرد.تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان

البته تمامی این داستان تنها یک ظاهر سازی بود و در پشت پرده یک شطرنج - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - باز حرفه ای درمقابل دریافت پول خود را درون ماشین پنهان می کرد. این دستگاه در سال ۱۸۵۴ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - و طی یک آتش سوزی از بین رفت.

حدود سه دهه قبل یک آمریکایی با صرف ۱۲۰ هزار دلار نمونه ای بازسازی شده از این ماشین را طراحی کرد، با این تفاوت که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - اینبار واقعا از ابزارهای الکترونیکی بهره می برد؛ یا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - حداقل فعلا دست سازندگانش رو نشده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - است.

پیش از توسعه دستگاه های محاسباتی دیجیتال، چندین ماشین شطرنج آزمایشی بر پایه ابزارهای مکانیکی توسعه یافت که شاخص ترین آنها El Ajedrecista بود. این ابزارها بیش از حد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - محدود و پیچیده بودند و امکان بازی عملی با آنها وجود نداشت در نتیجه تا عصر کامپیوترهای دیجیتال به فراموشی سپرده شدند.

در ۱۹۴۸ «دیوید چمپرنون» و «آلن تورینگ» معروف به پدر علم کامپیوتر یک برنامه بازی شطرنج به نام Turochamp را طراحی کردند که در زمان حیات آنها از سطح یک برنامه نظری فراتر نرفت.

پس از آن نوبت به «پل استین» و «مارک ولز» رسید که برنامه شطرنج - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - Los Alamos را برای کامپیوتر مانیاک توسعه دادند. Los Alamos به عنوان نخستین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - برنامه شطرنج کامپیوتری تنها قادر به اجرای نوع خاصی از این بازی بود که در صفحه ۶ در ۶ و بدون مهره فیل انجام می شود.

«الکس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - برنستین» در سال ۱۹۵۸ یک برنامه شطرنج نوشت که روی کامپیوتر IBM 704 اجرا می شد؛ مشکل اما اینجا بود که کامپیوتر برای انجام تنها یک حرکت در بازی به ۸ دقیقه زمان احتیاج داشت.

اولین برنامه شطرنج که این بازی دشوار را به شکلی متقاعد کننده انجام می داد، Kotok-McCarthy نام داشت و در سال ۱۹۶۲ از راه رسید. این نرم افزار برای کامپیوتر IBM 7090 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - طراحی شده بود. در آنسوی دنیا روس ها هم دست روی دست نگذاشته بودند.

موسسه فیزیک نظری و تجربی مسکو (ITEP) نیز برنامه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - ای را برای شطرنج توسعه داده و یانکی ها را به مبارزه طلبیدند. در نخستین مسابقه شطرنج برگزار شده بین برنامه های کامپیوتری که طی ۹ ماه و از طریق تلگراف برگزار شد ITEP توانست Kotok-McCarthy را با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب کند.

بزرگترین تحول در دنیای شطرنج اما به سال ۱۹۹۶ و شکست «گری کاسپارف» قهرمان نامدار جهان توسط ماشین «دیپ بلو» برمی گردد. این سوپر کامپیوتر با قابلیت محاسبه ۱۰۰ میلیون موقعیت در ثانیه توسط متخصصان IBM صورت گرفته بود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان
دیپ بلو

رقابت های شطرنج معمولا به صورت تورنمنتی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - از چند رقابت جداگانه انجام می شوند. شهرت دیپ بلو هم به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - این خاطر است که به عنوان نخستین ماشین خودکار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - شطرنج توانست تحت قوانین عادی رقابت های این رشته، قهرمان وقت جهان را هم در یک بازی و هم در تورنمنت شطرنج - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - شکست دهد.

ریشه توسعه دیپ بلو به سال ۱۹۸۵ و زمانی برمی گردد که یکی از دانشجویان دکترای دانشگاه معتبر «کارنگی ملون» - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - تصمیم به توسعه یک کامپیوتر شطرنج باز به نام «چیپ تست» گرفت. این دانشجو که «فنگ هیسنگ هسو» نام داشت، با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - همکاری دو نفر دیگر کامپیوتری به نام - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - «دیپ ثات» را توسعه دادند که از روی یک رمان تخیلی نامگذاری شده بود.

این گروه سه نفره بعدا به استخدام IBM درآمده و طرح های برنامه شطرنج خود را توسعه دادند تا جایی که هیچ نرم افزار و دستگاه دیگری در برابر سیستم آنها حرفی برای گفتن نداشت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - یکی پس از دیگری از دیپ ثات شکست می خوردند. در ۱۹۸۹ از «گری کاسپاروف» - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - دعوت شد تا دو مسابقه را با این ماشین برگزار کند.

گری کاسپارف، از بزرگترین نوابغ تاریخ شطرنج ۱۳ اپریل ۱۹۶۳ در آذربایجان شوروی به دنیا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - آمد. در ۱۳ سالگی به قهرمانی مسابقات شطرنج جوانان روسیه دست پیدا کرد و در ۲۲ سالگی با شکست «آناتولی کارپف» بزرگ به جوانترین قهرمان تاریخ این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - رشته ورزشی تبدیل شد.

نتیجه رقابت کاسپارف - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - و دیپ ثات تا حد زیادی مشخص بود و ماشین در هر دو - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - بازی رفت و برگشت متحمل شکست های سختی شد.تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان

با این حال تیم سه نفره ناامید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - نشده و به بهینه سازی و ارتقای کامپیوتر پرداختند. نتیجه کار آنقدر با نسخه اول تفاوت داشت که ارزش انتخاب نامی جدید را داشته باشد: دیپ بلو. این اسم حاصل ترکیب اسم قبلی با لقب IBM یعنی بیگ بلو بود.

این دستگاه از چیپ های سفارشی VLSI برای اجرای الگوریتم جستجوی آلفا-بتا به صورت موازی بهره می برد که نمونه ای از نمادین سازی منطق یا GOFAI بود. هرچند برخی آلفا- بتای دیپ بلو را نوعی پایه ای از هوش مصنوعی می دانند اما این روش بیشتر تکنیک رندوم - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - نیروی بی خرد (Brute Force) است و حتی یکی از سازندگان این ماشین مبتنی بودن آن بر هوش مصنوعی را از اساس رد کرده است.

در تکنیک نیروی بی خرد که به لطف سرعت بالای سخت افزارها ممکن شد؛ علاوه بر منطقی که شبیه نیروی شهودی انسان برای پیش بینی حرکت بعدی عمل می کند، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - هزاران و حتی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - میلیون ها حرکت بالقوه بعدی نیز به سرعت ارزیابی می شود.

متخصصان IBM - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - هفت سال تمام را صرف شناسایی کمبودهای دیپ ثات و بهینه سازی آن کردند تا انتقام شکست قبلی را از گری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - کاسپاروف بگیرند.

تورنمنت اصلی بین دیپ بلو و کاسپارف ۱۰ فوریه ۱۹۹۶ و در قالب شش مسابقه آغاز شد. مکان برگزاری این رقابت ها در «کانوکشن سنتر» فیلادلفیا بود و هرچند ماشین قادر به ارزیابی ۱۰۰ میلیون موقعیت مختلف در ثانیه بود، اما - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - بسیاری کاسپارف را از پیش برنده می دانستند.

نتیجه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - اما شگفت انگیز بود و دیپ بلو در مسابقه اول قهرمان شطرنج جهان را شکست داد تا نیم قرن تلاش مخترعان و محققان سرانجام به بار بنشیند. شکست نابغه روس از یک ماشین بازخورد گسترده ای در رسانه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - های جهان داشت.

کاسپارف که در بازی اول به خاطر دستکم گرفتن حریف بازی را واگذار بود، در بازی دوم با تمرکز بیشتری وارد میدان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - شد و ماشین آمریکایی را مغلوب خود کرد. هیچ یک از دو حریف قصد واگذار کردن رقابت را نداشتند و در نتیجه رقابت های سوم - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - و چهارم به تساوی انجامید.

نماینده روس ها یا بهتر بگوییم انسان ها رقابت های پنجم و ششم را به سود خود خاتمه داده و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

تورنمنت دوم بین دیپ بلو و کاسپارف با پوشش گسترده رسانه ای از ۳ می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - ۱۹۹۷ آغاز شد. متخصصان پشت پرده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - دیپ بلو این بار توان سخت افزاری را دو برابر کرده و برای ارتقای نرم افزار به تمرین با بزرگان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - شطرنج پرداخته بودند.

در این رقابت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - نسخه بروز شده ای از کامپیوتر حاضر شد که قادر به محاسبه ۲۰۰ میلیون موقعیت مختلف در هر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - ثانیه بود، با این حال گری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - کاسپارف رقابت اول را به سود خود تمام کرد.

مسابقه دوم به سود ماشین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - IBM تمام شد اما رقابت های سوم، چهارم و پنجم برنده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - ای نداشت تا هیجان این تورنمنت منحصر به فرد به اوج خود برسد.تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان

در ۱۱ می اتفاقی تاریخی که بسیاری انتظارش را نداشتند، رقم خورد و دیپ بلو با برتری در رقابت آخر به اولین کامپیوتری تبدیل شد که یک قهرمان جهان را تورنمنت شطرنج شکست می دهد.

کاسپارف که از شکست در این رقابت بسیار سرخورده بود، مدعی شد که دیپ بلو کمک هایی از خارج مسابقه دریافت کرده است. وی خواستار برگزاری رقابتی مجدد شد اما IBM دیپ بلو را برای همیشه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - بازنشسته کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone