🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30557.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری Portsmash پردازنده‌های اینتل را هدف قرار می‌دهد

محققان امنیتی نوع جدیدی از حملات سایبری کانال جانبی (side-channel) به نام PortSmash را شناسایی کرده اند که چیپ های اینتل را هدف قرار داده و اجازه دسترسی به داده های رمزنگاری شده در پردازنده را به ...

محققان امنیتی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران - نوع - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران - جدیدی از حملات - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران - سایبری کانال جانبی (side-channel) به نام PortSmash را شناسایی کرده اند که چیپ های اینتل را هدف قرار داده و اجازه دسترسی به داده های رمزنگاری شده در پردازنده را به هکرها می دهد.

این آسیب پذیری در چیپ هایی مشاهده شده که از معماری «چند رشته ای همزمان» SMT بهره می برند و با توجه به استفاده AMD از این فناوری ممکن است چیپ های این شرکت نیز تحت تاثیر قرار گرفته باشند.

فرایند کار PortSmash بدین ترتیب است که کدهای مخرب در رشته های موازی پردازنده به صورت همزمان اجرا می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران - شوند. از آنجا که در فناوری SMT یا فرارشته ای در هر لحظه بسته های داده هایی که همزمان در حال پردازش هستند، امکان مشاهده اطلاعات در رشته دیگر را دارند، هکرها با تزریق کدهای مخرب و پردازش همزمان آنها با کدهای مورد نظر به جاسوسی از پردازنده می پردازند. تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندرانظاهرا محققان فنلاندی و کوبایی این مشکل امنیتی را ماه گذشته به اینتل اطلاع داده اند اما این شرکت تاکنون اصلاحیه ای را برای آن ارائه نکرده و به همین خاطر آنها آسیب پذیری را به صورت عمومی اعلام کرده اند.

اینتل در پاسخ به انتشار این آسیب پذیری اعلام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران - کرده که این مشکل به آسیب پذیری های معروف اسپکتر یا ملت داون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران - ارتباطی ندارد:

این یافته به پلتفرم های اینتل محدود نمی شود. محققان در روش های تحلیل آسیب پذیری اغلب روی دستکاری و اندازه گیری ویژگی های مثل زمانبندی منابع سخت افزاری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران - مشترک تمرکز می کنند.

به گفته اینتل با اتخاذ روش های توسعه ایمن می توان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران - نرم افزار یا کتابخانه های نرم افزاری را در برابر حملات کانال جانبی حفاظت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بهشهر استان مازندران - کرد.

محققان تا کنون آسیب پذیری PortSmash را روی پردازنده های AMD آزمایش نکرده اند اما در پی تست حملاتی از این دست روی پردازنده های رایزن هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone