🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19054.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات می‌گوید ایران تا سال ۱۴۱۰ انسان به فضا اعزام می‌کند

در مراسم روز جهانی فضا اعلام شد که ایران تا سال ۱۴۱۰ انسان به فضا اعزام خواهد کرد. در این مراسم وزیر ارتباطات نیز اعلام کرد ایران در چند سال آینده جزو ۵ کشور برتر ...

در مراسم روز جهانی فضا اعلام شد که ایران تا سال ۱۴۱۰ انسان به فضا اعزام خواهد کرد. در این مراسم وزیر ارتباطات نیز اعلام کرد ایران در چند سال آینده جزو ۵ کشور برتر حوزه فضایی جهان قرار - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌گیرد. او همچنین - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گفت که ماهواره مخابراتی ایران تا ۳ سال دیگر در مدار قرار خواهد گرفت. در این مراسم، ​«مرکز ملی مدیریت داده و خدمات فضایی» نیز افتتاح شد تا کسب‌وکارهای فضاپایه در کشور رشد کنند.

مراسم روز فناوری فضایی عصر سه شنبه با حضور وزیر ارتباطات، رئیس سازمان فضایی، رئیس پژوهشگاه فضایی و فعالان این حوزه در موزه ارتباطات برگزار شد. «محمد جواد آذری جهرمی» در این مراسم با - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اعلام این مساله - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که بار صنعت فضایی کشور بر عهده کسانی است که همیشه پشت پرده هستند اعلام کرد که قرار گرفتن ایران در ۵ کشور برتر فضایی دنیا موضوع دور از ذهنی نیست: «به پرتاب‌های ناموفق نگاه نکنید. ما با هر پرتاب ناموفق اشکالات را برطرف می‌کنیم و اگر پرتاب پیش رو موفق باشد، یک رشد نمایی را تجربه - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خواهیم کرد.»

ایران و اعزام انسان به فضا در سال ۱۴۱۰

تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در این مراسم رییس پژوهشگاه هوافضا از اعزام انسان به فضا توسط ایران در سال ۱۴۱۰ خبر داد. «فتح الله امی» در این‌باره گفت: «در گذشته شاهد اعزام موجود زنده یعنی میمون به فضا بودیم. طبق سند تدوین شده فضا قرار بود تا - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سال ۱۴۰۴ اعزام انسان زنده به فضا انجام شود اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت اعزام انسان به سال ۱۴۱۰ موکول شد.»

در این مراسم مدل مهندسی کپسول زیستی نیز توسط - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پژوهشگاه هوا و فضا رونمایی شد و بر اساس اعلام فتح‌الله امی، این کپسول برای انجام تست تا ۱۳۰ کیلومتری زمین آماده است.

این کاوشگر که ۵۰۰ کیلوگرم وزن و ۲ - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - متر طول دارد، ۷۵ درصد کپسول اصلی است که قرار است انسان در آن جای گیرد. رئیس پژوهشگاه هوافضا در این مورد تاکید کرده که «طبق استانداردهای جهانی برای اعزام انسان به فضا، باید حداقل ۵ پرتاب موفق توسط کاوشگر - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - صورت گیرد که با احتساب پرتاب‌های موفقی که داشته‌ایم، ۲ پروژه دیگر برای اعزام فضانورد نیاز داریم.»

همکاری با وزارت دفاع برای پرتاب ماهواره در مدار ۳۶ هزار کیلومتری زمین

تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در این مراسم همچنین جهرمی درباره همکاری با وزارت دفاع برای پیشرفت صنعت فضایی کشور صحبت کرد. به گفته او، ماهواره «طلوع» که توسط وزارت - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دفاع - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ساخته شده، آماده پرتاب است و تا - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قبل پایان سال با ماهواره بر سیمرغ در مدار قرار می‌گیرد. او همچنین از دیگر همکاری‌های سازمان فضایی با وزارت - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دفاع گفت:

«برای قرار دادن ماهواره در مدار ۳۶ هزار کیلومتری زمین یک راه میانبر را با وزارت دفاع طی خواهیم کرد. در این زمینه قراردادی با سازمان فضایی ایران منعقد شده و امیدواریم تا قبل از پایان دولت تست این پروژه که به صورت مقدماتی و تحقیقاتی است انجام شود.»

جهرمی باور دارد که پرتاب ماهواره‌های مخابراتی به مدار بالا در همه کشورها یک مدت زمان ۵ ساله نیاز دارد در حالی که عمر دولت‌ها چهار ساله است: «یکی از  عللی که ما موفق نبودیم ماهواره مخابراتی در مدار قرار بدهیم، همین مسئله است.»

از آن سو جهرمی اعلام کرد که اپراتور ملی ماهواره موافقت اصولی خود را دریافت کرده و تا سه سال آینده، نخستین ماهواره مخابراتی را در - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مدار زمین و در موقعیت ۴۳.۵ درجه مداری قرار می‌دهد. به گفته وزیر ارتباطات چند کنسرسیوم دیگر نیز درخواست دریافت پروانه اپراتور ماهواره‌ای دارند.

کسب‌وکارهای فضاپایه در کشور

جهرمی گفت امروزه کسب و کارهای فضاپایه به - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قدری رشد کرده‌اند که دولت جزو مشتریان آنهاست. برخی از مشتریان دولتی این کسب‌وکارها وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و بسیاری از سازمان‌های دیگر هستند.

آنطور که جهرمی می‌گوید تا به امروز ۱۰۰ کسب و کار فضاپایه شکل گرفته‌اند و پارک فناوری مازندران که در واقع پارک داده‌های فضایی است و تا پایان دولت افتتاح می‌شود نیز یکی از مراکز مهم است. قرار است این مرکز با محوریت پایش محصولات کشاورزی به بهره برداری - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برسد.

بودجه بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان سازمان فضایی در سال آینده

تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در همین رابطه «مرتضی براری» نیز با تاکید - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بر اینکه بودجه امسال این سازمان به بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده و در سال آینده از ۱۲۰۰ میلیارد تومان نیز بیشتر خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که حمایت - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از کسب‌وکارهای فضاپایه بیشتر انجام شود و پروژه‌های فضایی با سرعت بیشتری پیش برود:

«ظرفیت کشور به بلوغی رسیده که کارهای دیگر را به شرکت های خصوصی بدهیم. ما در حوزه کسب و کارهای فضاپایه چند گام برداشتیم. مهمترین آن سیاست گذاری آزادسازی داده‌ها و تغییر مدل پلتفرم فضایی و در راستای تکمیل زنجیره توسعه است. همچنین ایجاد مراکز نوآوری - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فضایی را در اولویت قرار دادیم. سه مرکز در تهران ایجاد شده در حال حاضر و تا پایان دولت سه مرکز نوآوری - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دیگر در مازندران و مشهد ایجاد شود. این موارد در گروی سرمایه گذاری بخش خصوصی است.»

به گفته براری هم اکنون در دنیا بیش از ۶ درصد کل سرمایه گذاری‌های خطرپذیر به حوزه فضایی اختصاص یافته است و سرمایه گذاری - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خطرپذیر در این حوزه - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حدود ۱۵.۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

برنامه‌ آینده پرتاب‌ ماهواره - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در کشور

تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی

رییس سازمان - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فضایی کشور گفت ایران در حال حاضر هر روز از ۵ ماهواره به صورت لحظه‌ای و از ۷ ماهواره با تاخیر چند دقیقه‌ای تصاویر دریافت می‌کند و آرشیو تصاویر خود از سال ۱۳۵۱ تا به امروز را دارد و آن را همواره آپدیت می‌کند: «دستیابی به سه مدار عملیاتی مدار لئو، مدار خورشید آهنگ و مدار ژئو از جمله زیرساخت هایی است که تا پایان دولت دوازدهم به آن دست پیدا خواهیم کرد.»

مطابق با همین اهداف قرار است که سه ماهواره با پرتابگر سیمرغ و دو ماهواره با ماهواره بر ذوالجناح به زودی پرتاب شوند. براری در این مورد بیشتر توضیح داد و گفت:

«مطابق با این اهداف، برنامه ریزی برای پرتاب ماهواره «طلوع»، «پارس یک» و «ظفر - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۲» با پرتابگر سیمرغ در دست انجام است و در همین حال ماهواره‌های - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - «ناهید یک و دو» با ماهواره بر ذوالجناح در مدار قرار می‌گیرند. برای رسیدن به مدار خورشید آهنگ نیز نمونه دوم ماهواره پارس را با عنوان «پارس پلاس» با پرتابگر ذوالجناج از پایگاه چابهار پرتاب خواهیم کرد.»

براری تاکید - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داشت که برای تثبیت - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دستاوردهای فضایی در مدار لئو باید - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بیشتر - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تلاش کنند: - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - «پیش بینی می‌شود که تا پایان دولت، ۶ - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پرتاب مداری (در مدار ۵۰۰ کیلومتری) و ۲ پرتاب زیرمداری - تعمیرات مایکروفر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را امتحان کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone