🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12195.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

دیوان عدالت اداری: تاکسی‌های اینترنتی نباید عوارض شهرداری از مسافرانشان بگیرند

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مصوبه دریافت عوارض از تاکسی‌های اینترنتی، اعلام کرد که طبق این رأی دیگر شهرداری مجاز به دریافت عوارض از این تاکسی‌ها نخواهد بود. در رأی صادر شده از ...

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مصوبه دریافت عوارض از تاکسی‌های اینترنتی، اعلام کرد که طبق این رأی دیگر شهرداری مجاز به دریافت عوارض از این تاکسی‌ها نخواهد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - بود.

در رأی صادر شده از سوی دیوان عدالت اداری آمده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - که الزام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر به پرداخت ۲ درصد کرایه دریافتی از هر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - سفر به شهرداری، فاقد مبنای قانونی است. از سوی دیگر شهرداری نیز در ازای دریافت این مبلغ خدمتی به شرکت‌ها ارائه نمی‌کند. از این رو این بند قانون باطل می‌گردد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان
رأی دیوان عدالت اداری

«محمدرضا علی‌پور» بنیان‌گذار پلتفرم مردم‌نما که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - عنوان اولین پلتفرم مطالبه‌گری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - حقوقی ایران این مسئله را پیگیری کرده، با ارسال توییتی در حساب شخصی خود از به تحقق پیوستن این مطالبه عمومی خبر داد و گفت:

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان

علی‌پور در گفتگو با دیجیاتو از علت ورود مردم نما به این ماجرا گفت و اعلام کرد که این پلتفرم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - برای رسیدگی به مطالبات عمومی مردم از راهکارهای قانونی و با کمترین هزینه راه‌اندازی شده است:

«ما با مردم‌نما به دنبال پلتفرمی هستیم که بتواند مطالبات عمومی و شکایات دسته‌جمعی مردم را در مسیرهای قانونی پیگیری کند و به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - این هم معتقدیم که بخش عمده‌ای از مطالبات مردم و مشکلاتی که با آن مواجه می‌شوند راهکار قانونی دارند. گاهی اوقات مردم می‌دانند که برای هر مشکلی، راهکار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - قانونی هست اما پیگیری کردن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - آن‌ها برایشان صرفه ندارد. گاهی اوقات هم وقتی طرف مقابل دولت است، کسی حاضر نمی‌شود که مطالباتش را پیگیری کند.

مثلا در همین بحث دریافت عوارض شهرداری، تاکسی‌های اینترنتی حاضر نمی‌شدند ریسک مواجهه با شهرداری را بپذیرند چرا که از نظرشان ممکن بود این موضوع برایشان تبعاتی مثل اعمال محدودیت و مشکلات این چنینی داشته باشد. برای همین - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - مردم نما به این موضوع ورود کرد تا بحث ابطال دریافت عوارض از تاکسی‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - اینترنتی را با کمترین هزینه پیگیری کند.»

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان

به گفته علی‌پور، مردم نما از سال گذشته تا امسال در زمینه پیگیری مطالبات مردمی فعالیت آزمایشی داشته، اما به خاطر درخواست‌های متعددی که از آنان شده، با مشورت و همکاری چندین کارشناس حقوقی به طور جدی به این موضوع ورود کرده تا از مجراهای قانونی بتواند بحث دریافت عوارض شهرداری را ابطال کند.

در نتیجه این کار دادخواستی از سوی تیم حقوقی مردم نما تنظیم و به دیوان عدالت اداری ارائه شده که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - نتیجتا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - دیوان، رأی به ابطال دریافت عوارض از تاکسی‌های اینترنتی داده است.

«بر اساس رأی دیوان عدالت، شهرداری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - تا الان بر خلاف قانون از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - تاکسی‌های اینترنتی عوارض دریافت می‌کرده و وزارت کشور نمی‌توانسته تاکسی‌های اینترنتی را به پرداخت این عوارض ملزم کند. حالا و بر اساس این رأی، تاکسی‌های اینترنتی دیگر نباید عوارض شهرداری را از مسافران دریافت و به این نهاد پرداخت کنند. ضمنا اگر تاکسی‌های اینترنتی با ما همکاری کنند، ما می‌توانیم پول‌هایی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - که طی این‌ سال‌ها به خاطر عوارض از مردم گرفته شده را برگردانیم و به حساب کیف پولشان در تاکسی‌های اینترنتی واریز کنیم»

علی‌پور می‌گوید با توجه به رأی دیوان عدالت اداری، تاکسی‌های اینترنتی دیگر الزامی به دریافت عوارض شهرداری از مردم ندارند. همچنین به گفته او مردم نما برای بازگرداندن پول مردم، با تاکسی‌های اینترنتی مکاتباتی را انجام داده و در حال حاضر منتظر اعلام همکاری آن‌ها برای به تحقق پیوستن این موضوع است.

رقم عوارض شهرداری با یک حساب سرانگشتی و با در نظر گرفتن بیش از یک میلیون سفر با ناوگان تاکسی‌های اینترنتی در کشور و میانگین ۱۰۰ الی ۱۵۰ تومان عوارض، روزانه به صدها میلیون تومان می‌رسد که باید دید در نهایت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - این رقم از سفرها حذف خواهد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آوج استان زنجان - شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرافشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر تعمیرگاه شما سمت پل معلق آوج اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در پل معلق شهر آوج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone