تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30040.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Ares Virus؛ آخرین بازمانده

Ares Virus فعلا در مرحله «دسترسی زود هنگام» به‌سر می‌برد و احتمالا هنگام عرضه جهانی‌اش سر و صدای زیادی به‌پا خواهد کرد. بالاخره داریم در ارتباط با یکی از بازی‌های محبوب‌ چینی صحبت می‌کنیم که ...

Ares Virus فعلا در مرحله «دسترسی زود هنگام» به‌سر می‌برد و احتمالا هنگام عرضه جهانی‌اش سر و صدای زیادی به‌پا خواهد کرد. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بالاخره داریم در ارتباط با یکی از بازی‌های محبوب‌ چینی صحبت می‌کنیم که نسبت به خیلی از عناوین بقا یکی دو سال اخیر حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد.

چه در بخش گیم‌پلی که به لطف نمای محدودتر کار را سخت‌تر کرده و چه در گرافیک که به‌خاطر طراحی هنری منحصر به فردش توانسته تجربه ظاهری متفاوتی ارائه بدهد. تمام این حرف‌ها را زدم تا به یک جمله برسم؛ Ares Virus از آن الماس‌های کشف نشده‌ای است که هر طرفدار سبک بقایی باید به سراغش برود.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی
Ares Virus عنوانی آنلاین بوده و برای تجربه آن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به اتصال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دائمی اینترنت نیاز دارید.

بازی دنیایی پساآخرلزمانی را به تصویر می‌کشد. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زامبی‌ها جهان را تصرف کرده‌اند و بازیکن که عضوی از S.O.T است، به همراه بقیه اعضای گروه به دنبال واکسنی می‌رود. اما ماموریت با شکست مواجه می‌شود و به عنوان تنها بازمانده گروه حالا باید به کمک بومی‌های منطقه کاری که آغاز کردید را به پایان برساند.

هسته - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اصلی گیم پلی Ares Virus پیرامون همان ویژگی‌های همیشگی سبک بقا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌چرخد. رها شده در دنیایی بزرگ و بدون تجهیزات که باید با جستجوی محیط وسیله‌های مورد نیاز را به دست بیاورید، اسلحه‌ها و لباس‌هایی که می‌خواهید را بسازید، مراقب غذا و سلامتی شخصیت اصلی باشید و در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این بین چشم از هر از تهدیدی که ممکن است جان‌تان را به خطر بیاندازد، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برندارید.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی
هر چیزی که پیدا می‌کنید ممکن است به دردتان بخورد و همین مسئله باعث شده تا گشت و گذار در محیط و یافتن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آیتم‌های جدید به بخش‌ جذاب بازی تبدیل شود.

اما مهمترین ویژگی که رنگ و رویی جدیدتر به گیم‌پلی داده، روند تاکتیکی‌تر نبردها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است. Ares Virus عنوانی دو بعدی بوده و دوربین از بالا به پایین محیط را نشان می‌دهد. از طرفی برخلاف بقیه بازی‌های شوتر که دارای سیستم هدف گیری خودکار هستند، در اینجا خودتان باید هدف گرفته و سپس به دشمنان ضربه بزنید.

دوربین بازی، دید مخاطب را کمتر کرده و این مسئله به همراه سیستم هدف‌گیری دستی نه تنها بعدی متفاوت به Ares - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Virus داده بلکه موجب شده تا بیشتر از همیشه حضور - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در دنیایی آخرالزمانی را حس می‌کنید؛ هر لحظه ممکن است زامبی یا راهزنی جلوی راه‌تان سبز بشود و اگر به اندازه کافی مجهز نباشید، شکست خواهید خورد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی
منوهای بازی کم نیستند ولی به لطف تجربه کاربری خوب، همه چیز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در دسترس قرار دارد.

Ares Virus با ویژگی‌های مختلف و دنیای پویایی که ساخته خیلی خوب حس بقا را در کاربر زنده نگه می‌دارد و سازنده بدون ترس از اینکه سختی عنوانش دل بازیکن‌ها را بزند، ایده‌هایی را پیاده کرده که در کمتر عنوان مشابهی می‌بینیم. همان چیزی که از یک بازی سبک بقا (Survival) می‌خواهیم.

بعد از عرضه Last Man on Earth سبک بقا روی گوشی کمی آن تازگی خودش را از دست داد و سازندگان تنها به تقلید از کارهای قبلی روی آوردند. ابتدا Ark Survival Evolved و حالا نسخه انگلیسی  پایانی بر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این روند بوده‌اند و بنابراین حرفی که در ابتدا زدم را دوباره تکرار می‌کنم؛ اگر از طرفداران بازی‌های بقا هستید، Ares Virus را از دست ندهید.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی

Ares Virus

سازنده: Qcplay قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 85.71 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone