تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43492.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا سامسونگ به صورت تصادفی گلکسی نوت 8 را نمایش داد؟

ساعاتی پیش، حساب کاربری اگزینوس سامسونگ، توییتی تبلیغاتی برای پردازنده های سری اگزینوس 9 منتشر کرد که در آن تصویر تراشه به همراه یک تلفن همراهی که تاکنون ندیده ایم به چشم می خورد. در ...

ساعاتی پیش، حساب کاربری اگزینوس سامسونگ، توییتی تبلیغاتی برای پردازنده های سری اگزینوس - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 9 منتشر کرد که در آن تصویر تراشه به همراه یک تلفن همراهی که تاکنون ندیده ایم به چشم می خورد. در ادامه این توییت را ببینید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

موبایلی با نمایشگر بزرگ و لبه تا لبه که در قسمت بالایی آن حاشیه بسیار اندکی هم دیده می شود. بله، این طراحی به احتمال قریب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به یقین متعلق است به گلکسی نوت 8 که شاید در روز 1 شهریور شاهد رونمایی از آن باشیم.

البته بگذارید چندان خوشحال هم نباشیم. کاملا طبیعی است که شرکت ها از رندرهای غیر واقعی تلفن ها به عنوان تصاویر پیش زمینه محصولات دیگرشان استفاده کنند. حتی حساب کاربری سامسونگ موبایل هم اخیرا از تصاویر فوتوشاپ شده و غیر واقعی گلکسی اس 8 پلاس در توییت های خود استفاده کرده.

با توجه به مسئله بالا و اینکه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چنینی توییتی هنوز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حذف نشده، می توان به این نتیجه رسید که احتمالا انتشار این عکس تصادفی نبوده و حتی شاید از عمد صورت پذیرفته.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

همزمان با انتشار این توییت، دو عکس نیز در یک شبکه اجتماعی کشور کره جنوبی منتشر شد که با هم تفاوت های جزئی دارند. در تصویر اول که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بالا مشاهده می کنید، تقریبا همان محصولی را می بینیم که در تصاویر پیشین نیز شاهد بودیم.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

دکمه ها سر جای خود هستند و نمایشگر لبه تا لبه با حاشیه بسیار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اندک در قسمت بالایی و پایینی نیز کاملا مشخص اند اما در تصویر بالا، خبری از دکمه ها نیست و به نظر نمی آید در قیاس با عکس اول، این یکی به حقیقت نزدیک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone