تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13340.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و قیمت گوشی جان‌‌سخت گلکسی XCover 5 سامسونگ افشا شد

سامسونگ به‌ زودی از گوشی جان‌سخت گلکسی XCover 5 رونمایی خواهد کرد و حالا پیش از معرفی رسمی، مشخصات کامل و همچنین قیمت آن افشا شده‌اند. منبع موثق حوزه فناوری، «رولند کوانت» اخیرا مشخصات کامل ...

سامسونگ به‌ زودی از گوشی جان‌سخت گلکسی XCover 5 رونمایی خواهد کرد و حالا پیش از معرفی رسمی، مشخصات کامل و همچنین قیمت آن افشا شده‌اند.

منبع موثق حوزه فناوری، «رولند کوانت» اخیرا مشخصات کامل این دستگاه را منتشر کرده. این گوشی مستحکم به نمایشگر ۵.۳ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز می‌شود و همانطور که می‌توان از یک موبایل جان‌سخت انتظار داشت، حاشیه‌های زیادی اطراف - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - صفحه نمایش آن قرار می‌گیرد و همچنین یک دستگاه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - کامپکت نخواهد بود.

سامسونگ این محصول را به چیپ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - اگزینوس ۸۵۰ مجهز می‌کند که توسط ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. این تراشه برای گوشی‌های اقتصادی توسعه پیدا کرده و برای مثال در گوشی جدید گلکسی M12 مورد استفاده قرار گرفته است.

گلکسی XCover 5 سامسونگ به دوربین اصلی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - تکی ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز می‌شود و کاربران برای ثبت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - تصاویر سلفی به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 دسترسی خواهند داشت. این گوشی هوشمند از درگاه کارت حافظه، NFC، سامسونگ پی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران

این گوشی جان‌سخت از استاندارد نظامی MIL-STD-810G و همچنین استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کند. گلکسی XCover 5 از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض توسط کاربر بهره می‌برد و همچنین قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی خواهد بود.

در نهایت باید به قیمت گلکسی XCover 5 اشاره - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - کنیم. این دستگاه که ابتدا برای مشتریان سازمانی ارائه می‌شود، قیمتی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - کمتر از ۳۰۰ یورو در اروپا خواهد داشت که با توجه به مشخصات و همچنین مقاومت بالا می‌توان چنین قیمتی را قابل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - قبول دانست.

سامسونگ بیش از یکسال پیش - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - از گوشی XCover پرو رونمایی کرد که از نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و همچنین دارای چیپست اگزینوس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زیراب استان مازندران - ۹۶۱۱ است. این دستگاه همچنین به دوربین اصلی دوگانه و باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone