🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37719.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چرا گلکسی اس 9 با چیپست اگزینوس شارژدهی ضعیفی دارد؟

شارژدهی باتری سامسونگ گلکسی اس 9 را نمی توان در فهرست نقاط قوت آن قرار داد، اما تحقیقات اخیر نشان می دهند مدل های مختلف این موبایل پرچمدار هم از نظر دوام باتری با یکدیگر ...

شارژدهی باتری سامسونگ گلکسی اس 9 را نمی توان در فهرست نقاط قوت آن قرار داد، اما تحقیقات اخیر نشان می دهند مدل های مختلف این موبایل پرچمدار هم از نظر دوام باتری با یکدیگر متفاوت هستند و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برخی از آنها عملکرد ضعیف تری - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دارند.

امسال - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نیز همچون همیشه گلکسی اس 9 - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - (و مدل پلاس آن) در دو مدل عرضه شد: - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یکی با چیپست اسنپدراگون 845 مخصوص بازار آمریکا، چین و ژاپن، و دیگری با چیپست اگزینوس 9810 برای دیگر مناطق دنیا. پایگاه تخصصی آناندتک به تازگی عملکرد باتری این دو مدل را بررسی کرده و نشان داده که مدل های مجهز به چیپست اگزینوس شارژدهی کمتری نسبت به سری اسنپدراگون دارند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

ظاهراً مشکل اصلی به معماری چیپست اگزینوس بر می گردد و آناندتک، هسته های پردازنده M3 اگزینوس را مقصر اصلی این وضعیت می داند. متخصصین این وبسایت با استفاده از ابزارهای مخصوص توانستند کلاک هسته های M3 این چیپست را به 1469 مگاهرتز کاهش دهند و سرعت کنترلر حافظه را نیز به نصف برسانند. این تغییر باعث شد شارژدهی گلکسی اس 9 افزایش یافته و به گلکسی اس 8 نزدیک تر شود، با این حال عملکرد کل دستگاه در این حالت چندان مطلوب - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نیست.

تنها توضیح - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - منطقی برای این وضعیت، نقص - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در طراحی چیپست اگزینوس 9810 است. این چیپ مجتمع در سرعت های بالا مصرف انرژی بیشتری نسبت به رقبا دارد و از نظر بهره وری انرژی در سطح پایین تری قرار می گیرد. با توجه به اینکه حداکثر کلاک پردازنده این چیپست تفاوت چندانی با چیپ های رقیب ندارد، می توان نتیجه گرفت سامسونگ در روند طراحی نتوانسته هسته های قدرتمند و پر مصرف M3 را تحت کنترل درآورد.

تمام این موارد نشان می دهند اگر به موبایلی با شارژدهی باتری بسیار خوب نیاز دارید، شاید گلکسی اس 9 با چیپست اگزینوس گزینه مناسبی برایتان نباشد، یا اینکه حداقل به دنبال نسخه اسنپدراگون این موبایل پرچمدار باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone