🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37703.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چیپست میان رده اگزینوس 9610 با تمرکز بر قابلیت های مالتی مدیا معرفی شد

سامسونگ جدیدترین چیپست خود از خانواده میان رده های سری 7 به نام اگزینوس 9610 را معرفی کرد. فارغ از نامگذاری نامتناسب، این چیپست قابلیت های متنوعی را به دنیای موبایل های میان رده می ...

سامسونگ جدیدترین چیپست خود از خانواده میان رده های سری 7 به نام اگزینوس 9610 را معرفی کرد. فارغ از نامگذاری نامتناسب، این چیپست قابلیت های متنوعی را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به دنیای موبایل های میان رده می آورد. اگزینوس 9610 همانند پرچمدارانی نظیر اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 بر اساس فناوری 10 نانومتری ساخته شده و از ویژگی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های تازه ای مانند پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی، ضبط ویدیوی فوق آهسته و عملکرد قوی در بخش پردازش برخوردار است.

اگزینوس 9610 توانایی ثبت پرتره با یک دوربین را دارد

مهم ترین بخش از برتری های اگزینوس - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 9610 در حوزه مالتی مدیا خلاصه می شود، جایی که موتور - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پردازش عصبی جدیدی برای تشخیص چهره، ایجاد عمق میدان با فقط یک دوربین، و بهبود تصاویر در شرایط نوری نامناسب را می بینیم. سامسونگ می گوید الگوریتم تشخیص چهره جدیدش حتی صورت های نیمه پوشیده (با کلاه، ریش بلند و غیره) را نیز می شناسد و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - الگوریتم های تشخیص عمق هم حالت پرتره را با یک دوربین ایجاد می کنند، یعنی شبیه به کاری که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گوگل در پیکسل 2 انجام داده است (اما نه لزوماً با همان کیفیت).

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

پردازشگر سیگنال تصویری در اگزیوس 9610 امکان ثبت ویدیوهای فوق آهسته با - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رزولوشن تمام اچ دی و نرخ 480 فریم بر ثانیه را فراهم می آورد. توانایی پردازش ویدیوهای 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه هم از دیگر قابلیت های این سخت افزار به شمار می رود.

در بخش پردازش خام شاهد هشت هسته پردازنده در اگزینوس 9610 هستیم که چهار هسته قدرتمند 2.3 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A73 و چهار هسته کم مصرف 1.6 گیگاهرتزی از نوع - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Cortex-A53 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را در بر می گیرند. پردازشگر گرافیکی این چیپست هم Mali-G72 MP3 است که احتمالاً طرفداران بازی های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سه بعدی سنگین را نا امید خواهد کرد. مودم LTE اگزینوس 9610 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در حالت دانلود و آپلود به ترتیب به حداکثر سرعت 600 و 150 مگابیت بر ثانیه می رسد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

تولید انبوه اگزینوس 9610 از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز می شود و به احتمال زیاد برای نخستین بار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در محصولات سری A سامسونگ به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کار گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone