🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37712.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رسوایی کمبریج آنالیتیکا به تشکیل 4 پرونده قضایی علیه فیسبوک منجر شده است

پس از رسوایی اخیر کمبریج آنالیتیکا و انتشار گزارش های مربوط به افشای اطلاعات 50 میلیون نفر از کاربران فیسبوک، به همین زودی 4 پرونده قضایی در دادگاه های فدرال کالیفرنیای شمالی علیه این کمپانی ...

پس از رسوایی اخیر کمبریج آنالیتیکا و انتشار گزارش های مربوط به افشای اطلاعات 50 میلیون نفر از کاربران فیسبوک، به همین زودی 4 پرونده قضایی در دادگاه های فدرال کالیفرنیای شمالی علیه این کمپانی تشکیل شده است. بنابر گزارش نیویورک تایمز و گاردین، موسسه مشاوره کمبریج آنالیتیکا که در لندن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ساکن است، از اطلاعات کاربران برای کمک به دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 استفاده کرده است.

پرایس در این پرونده مدعی شده که فیسبوک «هیچ اعتنایی» به اطلاعات شخصی وی نکرده است؛ آن هم در حالی که فیسبوک می گوید بدون اجازه یا ارسال نوتیفیکیشن، هیچ اطلاعاتی را فاش نخواهد کرد. وی همچنین افزوده که در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شاهد تبلیغات سیاسی در فید فیسبوک خود بوده است.

یکی دیگر از این پرونده ها نیز به دست دو تن از سهام‌داران فیسبوک تشکیل شده و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آنها علاوه بر مجموعه فیسبوک، به صورت مشخص از مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک و دیوید ونر، مدیر امور مالی این کمپانی نیز شکایت کرده اند. این سهام‌داران ظاهراً به دنبال غرامت برای ضررهایی هستند که بعد از کاهش 10 درصدی ارزش سهام فیسبوک در پی افشای این خبر متحمل شدند.

پرونده دیگری نیز روز گذشته در سن خوزه تشکیل شده و جرمیا هالیسی به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نمایندگی از تمام سهام داران، از مارک زاکربرگ، شریل سندبرگ، مدیر عملیات فیسبوک و تمام اعضای هیئت مدیره شکایت کرده است. در این پرونده گفته می شود که مدیران اجرایی و اعضای هیئت مدیره قادر به جلوگیری از رخنه اطلاعات یا اطلاع دادن به کاربران در زمان مناسب نبوده اند و به همین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خاطر، وظیفه امانت‌داری خود را زیر پا گذاشته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone