🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37710.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کاسیو از ساعت هوشمند جدیدی با سیستم عامل Wear OS رونمایی کرد

کاسیو به تازگی از ساعت هوشمند WSD-F20SC رونمایی کرده که تنها 700 دستگاه از آن تولید خواهد شد. این ساعت که مدل محدودی از WSD-F20 به شمار می رود دارای نمایشگر لمسی 1.2 اینچی دو لایه ...

کاسیو به تازگی از ساعت هوشمند WSD-F20SC رونمایی کرده که تنها 700 دستگاه از آن تولید خواهد شد.

این ساعت که مدل محدودی از WSD-F20 به شمار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می رود دارای نمایشگر لمسی 1.2 اینچی دو - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - لایه ای است که با کریستال یاقوت مقاوم شده است. تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

بند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کامپوزیتی مقاوم شده با فلز و قاب پشتی از جنس استیل ضد رنگ، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP را برای WSD-F20SC به ارمغان آورده است. این ساعت هوشمند از استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز بهره می برد که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری است.

دکمه های تعبیه شده روی لبه کناری نیز از پوشش محافظ یونی بهره می برند تا مقاومت آن را در برابر خوردگی بیشتر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - افزایش یابد. از دیگر ویژگی های WSD-F20SC می توان به بلوتوث، امکان اتصال Wi-Fi و GPS اشاره کرد که حتی در حالت آفلاین هم امکان ردیابی موقعیت جغرافیایی را فراهم می کند.تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیسیستم عامل این ساعت نیز - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Wear OS است که با اندروید 4.3 یا iOS 9.0 به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بالا سازگاری - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کامل دارد.

WSD-F20SC از خرداد ماه به بازار راه پیدا خواهد اما کمپانی سازنده هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است، با این حال از آنجایی که نسخه معمولی 500 دلار قیمت داشت، بعید نیست - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این مدل بهای بالاتری داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone