🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37716.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی فردا دو محصول دیگر را هم در کنار Mi MIX 2S معرفی می کند

شیائومی فردا در مراسمی که در شهر شانگهای برگزار می شود، به طور رسمی از پرچمدار جدیدش به نام Mi MIX 2S رونمایی خواهد کرد. حالا مقامات این کمپانی بدون ذکر جزئیات بیشتر، اعلام کرده ...

شیائومی فردا در مراسمی که در شهر شانگهای برگزار می شود، به طور رسمی از پرچمدار جدیدش به نام Mi MIX 2S رونمایی خواهد کرد. حالا مقامات این کمپانی بدون ذکر جزئیات بیشتر، اعلام کرده اند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دو محصول دیگر نیز در این مراسم معرفی می شود.

طبق گزارش های قبلی، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انتظار می رود که مدل کوچک تر اسپیکر هوشمند شیائومی به نام Mi AI Speaker Mini یکی از این دو محصول باشد که شاید با نام Little Love Student Mini معرفی شود. این اسپیکر شباهت زیادی به پلوپز هوشمند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شیائومی دارد و شاید همانند Mi AI به عنوان هاب مرکزی تجهیزات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خانه هوشمند شیائومی عمل کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اسپیکر هوشمند Mi AI در سال 2016 معرفی شد، محصولی که به شش میکروفون مجهز بود. حالا بعد از گذشت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حدود 2 سال شاهد عرضه دومین اسپیکر هوشمند شیائومی هستیم که احتمالاً دود 199 یوآن معادل 32 دلار آمریکا قیمت داشته باشد. در مورد دومین محصول ناشناس رویداد فردا هنوز هیچ اطلاعی در دست نیست و باید تا فردا صبر کنیم.

گل سرسبد مراسم پیش رو، شیائومی Mi Mix 2S خواهد بود که تقریباً به طور کامل با مشخصات سخت افزاری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و نرم افزاری آن آشنا شده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ایم. این موبایل به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن +FHD مجهز شده و از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 بهره می برد. 6 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یا 8 گیگابایت حافظه رَم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این محصول در نظر گرفته شده و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آنها را تأمین می کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

شایعات حکایت از آن دارند که شیائومی در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بخش دوربین تلاش زیادی کرده تا سطح بالای انتظارات کاربران را برآورده سازد. این موبایل به دوربین دوگانه با حسگر پیشرفته IMX363 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سونی مجهز شده که از پشتیبانی هوش مصنوعی نیز برخوردار است، ضمن اینکه می تواند ویدیوهای اسلوموشن را با نرخ 120 فریم بر ثانیه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در رزولوشن تمام اچ دی یا 240 فریم بر ثانیه برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رزولوشن اچ دی ذخیره نماید. از دیگر مشخصات شیائومی Mi MIX 2S می توان به فناوری تشخیص چهره، رابط کاربری MIUI 9.5 بر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پایه اندروید اوریو، و فناوری شارژ وایرلس نام برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone