🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37718.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی Mi Mix 2s معرفی شد؛ یک پرچمدار کامل ۵۷۰ دلاری

امروز شیائومی بالاخره موبایل Mi Mix 2s را در شانگهای معرفی کرد؛ تلفن هوشمندی از جنس سرامیک که از آخرین چیپست شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. اگر با موبایل‌های اخیر شیائومی آشنا هستید، ...

امروز شیائومی بالاخره موبایل Mi Mix 2s را در شانگهای معرفی کرد؛ تلفن هوشمندی از جنس سرامیک که از آخرین چیپست شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد.

اگر با موبایل‌های اخیر شیائومی آشنا هستید، ظاهر Mi MIX 2S چندان غریب به نظر نخواهد رسید. این دستگاه تلاش کرده تا بیشتر فضای جلوی دستگاه را به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی‌اش اختصاص دهد و اتفاقاً - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موفق هم بوده، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به شکلی که حتی از بریدگی نمایشگر ماننده آیفون ۱۰ هم خبری نیست.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اما فارغ از ظاهر مناسب، سخت‌افزار موبایل جدید - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شیائومی است که می‌توان آن را تحسین برانگیز دانست. این دستگاه از یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ با کلاک پردازشی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ۲.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. در کنار این پردازنده، یک پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۳۰ هم قرار گرفته است و همه این‌ها با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شوند. البته نسخه دیگری هم عرضه خواهد شد که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

مدیرعامل شیائومی در مراسم رونمایی این موبایل خبر داد که Mi Mix 2s، اولین دستگاه با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ است که در چین عرضه خواهد شد.

Mi Mix - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 2s از یک ماژول دوربین دوگانه برخوردار است - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در آن قرار گرفته. یکی از این سنسورها با لنز واید و دیگری با لنز تله‌فتو همراه شده‌اند. سازنده‌ی چینی خبر می‌دهد که اندازه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پیکسل‌ها در این سنسورها، ۱.۴ میکرونی است و این ماژول از لرزشگیر تصویر ۴ محوره، فوکوس خودکار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای پیکسل دوگانه و قابلیت کاهش نویز به شکل سخت‌افزاری استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

شیائومی همچنین خبر می‌دهد که دوربین این موبایل به هوش مصنوعی مجهز شده. مدیران این شرکت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - چینی معتقد هستند که دوربین MIX - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 2S «می‌تواند دوربین آیفون ۱۰ را نابود کند». این لفظی بود که چندباری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در مراسم تکرار شد و البته همانطور که در تصویر فوق می‌بینید، شیائومی تصویر ثبت شده با دوربین Mix 2s را با عکسی که آیفون ۱۰ گرفته بود مقایسه کرد.

این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شرکت چینی همینطور خبر می‌دهد که Mix 2s، اولین موبایل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شیائومی است که از قابلیت شارژ بی‌سیم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باتری پشتیبانی می‌کند؛ ظرفیت باتری این موبایل هم ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی ذکر شد. این دستگاه در دو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این موبایل با قیمت ۵۷۰ دلار عرضه خواهد شد در حالی که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی، به همراه شارژر وایرلس ۶۴۰ دلار قیمت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خورد.

در این رویداد، شیائومی یک پد شارژ وایرلس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را نیز معرفی کرد که تنها ۱۵ دلار قیمت داشت. شرکت چینی عقیده دارد که این شارژر ارزان قیمت باعث می‌شود تا کاربران بیشتری به استفاده از این تکنولوژی در موبایل‌های خود ترغیب شوند.

- تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تهمینه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب یک سوالی دارم سمت چمران تبرییز بناب تعمیرات دارید
پاسخ: بله در چمران تبرییز شهر بناب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone