🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37704.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

جمع آوری تاریخچه تماس و پیامک ها توسط فیسبوک در موبایل های اندرویدی

ابعاد رسوایی نقض حریم خصوصی فیسبوک هر روز گسترده تر می شود. در تازه ترین افشاگری مشخص شده است که اپلیکیشن پیامرسان فیسبوک در سیستم عامل اندورید برای سال ها مشغول جمع آوری تاریخچه تماس ...

ابعاد رسوایی نقض حریم خصوصی فیسبوک هر روز گسترده تر می شود. در تازه ترین افشاگری مشخص شده است که اپلیکیشن پیامرسان فیسبوک در سیستم عامل اندورید برای سال ها مشغول جمع آوری تاریخچه تماس و اطلاعات پیامک کاربران از موبایل هایشان بوده است.

تعدادی از کاربرانی که در ماجرای سو استفاده از اطلاعات شخصی توسط موسسه آماری کمبریج آنالیتیکا درگیر ماجرا بوده اند اقدام به حذف حساب کاربری خود در فیسبوک کرده اند. در طی این فرایند به کاربر اجازه داده می شود تا اطلاعات خود را به صورت فایل آرشیوی از روی این شبکه اجتماعی دریافت کند. تعدادی از - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این افراد در فایل های مذکور تاریخچه چند ساله ای از تماس ها و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پیامک هایی که با موبایل اندرویدی خود رد و بدل کرده اند را در میان اطلاعات دانلود شده یافته اند.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

بر طبق ادعای تعدادی از این کاربران تاریخچه جمع آوری شده محدود به افراد نزدیک همچون اعضای خانواده و یا دوستان صمیمی می شده است. ظاهراً بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا تلاش می کرده از روابط - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نزدیک کاربرانش بدون اطلاعات آنان سر در بیاورد.

لازم به ذکر است که به طور عموم این اطلاعات از طریق پیام رسان فیسبوک جمع آوری می شده است و ظاهراً اپ مذکور پیش - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از اقدام دسترسی های لازم را از کاربران خود دریافت کرده است. این شرکت پیش از این علت این کار را بهبود الگوریتم پیشنهاد دوستان و تفکیک - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - زندگی شخصی افراد از فعالیت های تجاری آنها اعلام کرده بود.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

مسئله دیگر آن است - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که پیام رسان مذکور از مدتی قبل پیامی را برای دریافت اجازه «آپلود مستمر» اطلاعات مربوط به تماس ها و شماره های ذخیره شده - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در موبایل کاربران به نمایش درمی آورده، اما هنوز مشخص نیست که آیا اطلاعاتی پیش از دریافت اجازه مذکور هم در میان آرشیو فیسبوک دیده می شود یا نه.

در واقع می توان چنین حدس زد که اپلیکیشن فیسبوک و پیام رسان اختصاصی آن در گذشته از قواعد نه چندان سختگیرانه دسترسی به اطلاعات اپلیکیشن ها در سیستم عامل اندروید برای جمع - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آوری داده های مورد نظر خود سو استفاده می کرده اند. اما پس از تغییر در سیاست های حفظ حریم خصوص در سیستم عامل ساخت گوگل، پیام بالا برای ادامه دسترسی ها برای کاربران به نمایش درمی آمده است.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

سخنگوی بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا در واکنش به انتشار این خبر اعلام کرده است که جمع آوری چنین اطلاعاتی برای اپلیکیشن هایی که به کاربران کمک می کنند روابط خود را در فضای مجازی بهبود بخشیده و ارتباط بهتری با دوستان و نزدیکان خود داشته باشند، کاملاً طبیعی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone