🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37700.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پهپادهای آمازون در آینده به صدا و حرکات دست شما پاسخ می دهند

آمازون پتنتی را برای پهپادهای تحویل کالا به ثبت رسانده که به صدا زدن یا دست تکان دادن شما پاسخ می دهد. این پتنت، کانسپت پهپادی را به نمایش می گذارد که توانایی تشخیص جسچرهای ...

آمازون پتنتی را برای پهپادهای تحویل کالا به ثبت رسانده که به صدا زدن یا دست تکان دادن شما پاسخ می دهد. این پتنت، کانسپت پهپادی را به نمایش می گذارد که توانایی تشخیص جسچرهای انسان را دارد و می تواند تکان دادن دست، اشاره کردن، فلاش نور و صحبت کردن را بشناسد.

ثبت اولیه این پتنت به تاریخ ژوئیه 2016 بر می گردد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - و هفته پیش منتشر شده است. در اسناد مربوط به آن نوشته شده «انسان ها می توانند با استفاده از ژست ها با پهپاد ارتباط برقرار کرده و او را به سمت محل تحویل کالا هدایت نمایند». به عنوان مثال می توانید پهپادی که با سرعت به سمت شما در حال حرکت است را با فریاد زدن، متوقف کنید یا با حرکت دست، آن را به سمت خودتان فرا بخوانید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

در این پتنت جزئیات چندین بخش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویژه در پهپاد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - مشخص شده که از بین آنها می توان به ابزارهای ارتباطی، ناوبری، تشخیص ژست، و اجزای تحویل کالا اشاره کرد. این پهپاد همچنین به یک یا چند حسگر نور، حسگر عمق، دوربین نور مرئی، دوربین فروسرخ، حسگرهای شنیداری و دوربین های عمق سنج مجهز شده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

آمازون در این پتنت، ایده بسیار کاربردی و امیدوار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - کننده ای را به تصویر کشده است که می تواند آینده صنعت پهپادها و تحویل کالا را متحول سازد. با این حال، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - همچنان با یک پتنت روبرو هستیم که همانند موارد مشابه دیگر، هیچ تضمینی برای اجرایی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - شدن آن وجود ندارد. آمازون تا به امروز پتنت های متعددی را در این بخش به ثبت رسانده است. از طرفی، سامسونگ هم پیش تر چنین پتنتی را برای پهپادهای هوشمند ثبت کرده که توانایی تشخیص چهره انسان و ژست های حرکتی او را دارند، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - ضمن اینکه همین حالا پهپاد DJI Spark به حرکات دست شما پاسخ می دهد. باید دید در آینده کدام یک از این ایده ها به واقعیت می پیوندند. شاید هم صنعت پهپاد و تحویل کالا مسیر کاملاً متفاوتی را در پیش بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone