🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37711.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی P20 به جدیدترین فناوری سنسور اثر انگشت مجهز است

هواوی روز سه شنبه -۷ فروردین- پرچمدار جدید خود تحت عنوان «P20» را معرفی خواهد کرد و اینطور که از شواهد غیر رسمی به نظر می‌رسد، شرکت چینی تصمیم دارد از یک سنسور خوانش اثرانگشت ...

هواوی روز سه شنبه -۷ فروردین- پرچمدار جدید خود تحت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - عنوان «P20» را معرفی خواهد کرد و اینطور که از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - شواهد غیر رسمی به نظر می‌رسد، شرکت چینی تصمیم دارد از یک سنسور خوانش اثرانگشت با تکنولوژی فراصوت در زیر نمایشگر دستگاه استفاده کند.

پیش از این یک شرکت چینی کمتر شناخته شده به نام «ویوو» با موبایل‌های X20 Plus UD و X21 UD سنسور اثر انگشت را به زیر صفحه نمایش آورده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - بود اما بیشتر فعالیت ویوو در خود چین است و چندان در سطح جهانی شناخته شده نیست. از طرفی، این سنسور از طریق شرکت آمریکایی «سناپتیکس» ساخته شده بود که تاچ‌پد بیشتر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - لپ‌تاپ‌ها را می‌سازد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران

اما برعکس ویوو، هواوی می‌خواهد به جای استفاده از فناوری شرکت سناپتیکس، از تکنولوژی فراصوت سنسور اثر انگشت «کوالکام» در P20 استفاده کند. کوالکام اولین بار در سال ۲۰۱۵ خبر داد که در حال توسعه این سنسور فراصوت است و تا کنون در حال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - تکمیل کردن این پروژه بوده‌ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - است. بنابراین هواوی نیز اولین شرکتی خواهد بود که از همین فناوری کوالکام در موبایل خود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - بهره می‌برد.

خبرگزاری تایوانی «دیجی‌تایمز» در گزارشی می‌نویسد که کوالکام برای رساندن این فناوری به بازار، با شرکت تایوانی GIS و همچنین شرکت چینی O-film Tech همکاری کرده است که هر دو در زمینه راهکار‌های نمایشگرهای لمسی تخصص دارند. از طرفی به نظر می‌رسد که هواوی می‌خواهد P20 را در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ (ابتدا یا انتهای تابستان ۹۷) روانه بازار کند و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - وقتی همه این‌ها اطلاعات را کنار هم قرار می‌دهیم، می‌بینیم که شایعات با هم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - جور در می‌آیند.

نکته قابل توجه دیگر البته هزینه‌ی استفاده از یک سنسور فراصوت است. دیجی‌تایمز می‌نویسد که هزینه تهیه این سنسور برای هواوی دست کم سه برابر خرید یک سنسور اثر انگشت معمولی است. همین موضوع نشان می‌دهد که شرکت‌های چینی تلاش خود را می‌کنند تا بر لبه تکنولوژی حرکت و از آخرین دستاوردهای این حوزه استفاده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - کنند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران

سنسور اثرانگشت فراصوت کوالکام، ضخامتی ۰.۴۴ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - میلی‌متری دارد و می‌تواند زیر شیشه نمایشگر با ضخامت ۸۰۰ میکرون (۰.۸ میلی‌متر) قرار بگیرد. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - این در حالی است که سایر سنسورهای خازنی اثر انگشت که امروز در موبایل‌ها قرار می‌گیرند، قابلت خوانش اثرانگشت با لایه‌ای ۲۰۰ تا نهایتاً ۳۰۰ میکرونی را دارند و عملاً نمی‌توان آنها را زیر نمایشگر برد. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - همچنین سنسور کوالکام نیاز به خشک یا تمیز بودن انگشت برای کارکرد ندارد؛ برعکس تمام سنسورهای فعلی.

هواوی P20 روز سه‌شنبه ۷ فروردین، ساعت ۱۸:۳۰ عصر به وقت تهران معرفی خواهد شد؛ موبایلی که شرکت تولید‌کننده‌اش تصمیم دارد چند ماه دیرتر و در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ آن را روانه بازار کند. در کنار همین دستگاه، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - احتمالاً باید منتظر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - نسخه‌های لایت، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - پرو و حتی پورشه دیزاین از P20 هم بود اما مشخص نیست که آنها هم از این سنسور فراصوت جهت خوانش اثرانگشت استفاده می‌کنند یا خیر.

- تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone