🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21582.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل در حال توسعه آیفون تاشو است؛ احتمال معرفی در ۲۰۲۱

گوشی هوشمند تاشو جدیدترین نوآوری در صنعت موبایل است و هرچند هنوز چندان کاربری به نظر نمی‌رسد اما کمپانی‌های بزرگ از سامسونگ و هواوی گرفته تا مایکروسافت برای به رخ کشیدن توان فنی خود وارد ...

گوشی هوشمند تاشو جدیدترین نوآوری در صنعت موبایل است و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - هرچند هنوز چندان کاربری به نظر نمی‌رسد اما کمپانی‌های بزرگ از سامسونگ و هواوی گرفته تا مایکروسافت برای به رخ کشیدن توان فنی خود وارد این حوزه شده‌اند و ظاهرا نوبت به اپل رسیده که از آیفون تاشو رونمایی کند.

تا کنون پتنت‌های بسیاری در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - مورد موبایل تاشو توسط اپل به ثبت رسیده که نشان دهنده تمایل این شرکت برای عرضه این محصول است و حالا «Jon Prosser»، افشاگر معروف هم خبر داده که فاصله زیادی با معرفی آیفون تاشو نداریم. Prosser مدعی است که اپل کار توسعه این گجت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - را شروع کرده و سوال اصلی به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - زمان عرضه این محصول برمی‌‌گردد. دلیل تاخیر کوپرتینویی‌ها تا کنون این بوده که علاقه ای به عرضه دستگا‌ه‌ها پیش - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - از اطمینان از کارایی کامل آنها ندارند و در واقع نمی‌خواسته‌اند مثل گلکسی فولد ۱ موبایلی تکمیل نشده را به بازار عرضه کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان

اواخر سال گذشته «William LaCourse»، استاد علوم شیشه در دانشگاه «آلفرد» - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - مدعی احتمال عرضه آیفون تاشو در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ ماهه شد. این ادعا بر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - پایه بیانیه «کورنینگ» در مورد تولید پنل‌های محافظ تاشو برای دستگاه‌های قابل خم شدن مطرح شده بود.

سامسونگ هم همکاری با کورنینگ برای تسریع در تولید شیشه‌های تاشو را کلید زده و هر دو شرکت قصد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - راه‌اندازی یک زنجیره تامین در آمریکا را دارند.در صورتی که همه چیز طبق - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - برنامه پیش برود محصول نهایی تا سال ۲۰۲۱ آماده خواهد شد و شرکت‌های دیگر از جمله اپل امکان بهره بردن از آن برای تولید گوشی‌های تاشو را خواهند داشت.

هرچند تجربه گلکسی فولد ۱ موفق نبود اما گلکسی زد فلیپ نظر منتقدان را به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - خود جلب کرده و کمپانی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - کره ای قصد عرضه نسخه 5G آن را هم دارد. اگر همکاری سامسونگ و کورنینگ به کاهش قیمت پنل‌های تاشو منجر شود، شرکت های بسیار دیگری هم به عرضه موبایل تاشو روی خواهند آورد و در چنین شرایطی اپل هم به این موج خواهد پیوست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone