🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21596.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سقوط راکت فضایی MOMO-5 پس از پرتاب [تماشا کنید]

راکت MOMO-5 لحظاتی پس از پرتاب از هوکایدوی ژاپن دچار اختلال شده و به درون دریا سقوط کرد. شرکت‌های خصوصی با تولید راکت‌های جدید به دنبال کاهش هزینه سفرهایی فضایی هستند و یکی از آنها کمپانی ...

راکت MOMO-5 لحظاتی پس از پرتاب از هوکایدوی ژاپن دچار اختلال شده و به درون دریا سقوط کرد.

شرکت‌های خصوصی با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بابلسر استان مازندران - تولید راکت‌های جدید به دنبال کاهش هزینه سفرهایی فضایی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بابلسر استان مازندران - هستند و یکی از آنها کمپانی ژاپنی «Interstellar Technologies» یا IST است. نخستین پرتاب این شرکت در سال ۲۰۱۷ با شکست مواجه شد اما دومین پرتاب راکت MOMO-3 تا حدودی با موفقیت همراه بود. این شرکت امیدوار بود راکت جدید MOMO-5 در سومین تلاش آنها را به هدفشان نزدیک کند اما راکت دقایقی پس از پرتاب از مسیر منحرف شده و به درون دریا سقوط کرد.

MOMO-5 راس ساعت ۸:۱۵ دقیقه پرتاب شد و ظاهرا همه چیز طبق روال پیش رفت اما راکت پس از رسیدن به «max Q» یا نقطه با حداکثر فشار آیرودینامیکی کنترل خود را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بابلسر استان مازندران - از دست داد. به گفته IST پرتاب امروز پس از دریافت دستور توقف اضطراری از سوی مرکز فرماندهی قبل از زمان مقرر به پایان رسید که در نتیجه باعث سقوط امن راکت به دریا شد.

پرتاب - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بابلسر استان مازندران - MOMO-5 قرار بود اواخر سال ۲۰۱۹ انجام شود اما به دلایل متعددی از جمله - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بابلسر استان مازندران - شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده بود. این راکت که حتی از الکترون راکت لب هم کوچکتر است، حدود ۹.۲ متر ارتفاع و یک تن وزن دارد.

هدف IST از این پرتاب پیشبرد پروژه تولید راکت‌های فضایی ارزان و کوچک برای ارسال محموله‌های سبک بود. راهکار کمپانی IST در نوع خود جالب است چرا که بر خلاف دیگر شرکت‌ها مدعی بکارگیری فناوری‌های پیشرو نیست و در عوض روی استفاده از روش‌های قدیمی در کنار فرایندهای تولید مدرن‌تر تمرکز کرده که هزینه تولید را تا حد امکان کاهش داده و امکان - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بابلسر استان مازندران - استفاده از آن را برای مصارف مختلف ممکن می‌سازد.

این رویکرد تا حدودی شبیه اسپیس اکس و «راکت لب» است اما IST بیش از مدرن‌سازی تجهیزات به افزایش بازدهی اهمیت می‌دهد چرا که قیمت پایین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بابلسر استان مازندران - سرویس‌ها آنها را در موقعیتی برتر از رقبا قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone