🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21574.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پیشی گرفتن هواوی از سامسونگ در بازار موبایل برای نخستین بار

در حالی که حلقه تحریم‌های آمریکا علیه هواوی هر روز تنگ‌تر می‌شود، این کمپانی توانسته به موفقیتی دست پیدا کند که غیر ممکن به نظر می‌رسید. بر اساس برآوردهای موسسه تحقیقاتی «Counterpoint Research» هواوی در ...
در حالی که حلقه تحریم‌های آمریکا علیه هواوی هر روز تنگ‌تر می‌شود، این کمپانی توانسته به موفقیتی دست پیدا کند که غیر ممکن به نظر می‌رسید.

بر اساس برآوردهای موسسه تحقیقاتی «Counterpoint Research» هواوی در ماه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - آپریل امسال با پشت سر گذاشتن سامسونگ برای نخستین بار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - بزرگترین عرضه کننده موبایل دنیا شده؛ هدفی که از مدت‌ها قبل به دنبال آن بودند اما تحریم ایالات متحده به مانعی بزرگ بر سر راهشان بدل شد. به گفته «Neil Shah»، معاون Counterpoint - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - این شرکت در آپریل ۱۹ درصد بازار موبایل دنیا را در اختیار داشته در حالی که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - این میزان برای سامسونگ از ۱۷ درصد فراتر نرفته است.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان

آنطور که رسانه‌های چینی می‌گویند بخشی از این موفقیت ناشی از پشتیبانی شهروندان این کشور از هواوی پس - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - از تحریم است. البته نباید از این نکته غافل شد که در ماه آپریل شیوع کرونا و قرنطینه ناشی از آن به شدت روی فروش گوشی‌های سامسونگ در بازارهای اصلی این شرکت نظیر آمریکای جنوبی، ایالات متحده و هند اثر منفی گذاشته بود. این محدودیت به حدی بود که در برخی کشورها فروش گوشی‌های سامسونگ تا حد صفر کاهش یافت.

از سوی دیگر هواوی که دیگر روزی بازار برخی کشورها از جمله آمریکا حساب باز نمی‌کند در همین دوران عملکرد موفقی را در چین داشته است. بازارهای چین  به تدریج از ماه مارس و زودتر از کشورهای دیگر بازگشایی شد تا فروش هواوی در آپریل از رقبای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - خارجی پیشی بگیرد.

با توجه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - به بازگشایی بازارها در سراسر جهان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - انتظار می‌رود که فروش سامسونگ و شرک‌های دیگر دوباره اوج گرفته و هواوی به رتبه‌های بعدی بازگردد. از آنجا که هنوز خبری از رفع تحریم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - و نصب - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - دوباره اپ‌ها و سرویس‌های گوگل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - در گوشی‌های هواوی نیست، باید دید کاربران تا چه حد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - به راهکارهای تازه این شرکت نظیر سرویس‌های جایگزین HMS روی خوش نشان خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone