🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21592.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هشدار ESET درباره حمله سایبری هکرها به نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس

کارشناسان ESET از شناسایی بدافزارهای جدید برای سرقت اطلاعات از طریق نرم افزارهای مایکروسافت آفیس خبر داده‌اند. این حملات توسط گروه «Gamaredon» و بر پایه انتشار ایمیل‌های مخرب صورت می‌گیرد. هکرهای Gamaredon از سال ۲۰۱۳ به ...

کارشناسان ESET از شناسایی بدافزارهای جدید برای سرقت اطلاعات از طریق نرم افزارهای مایکروسافت آفیس خبر داده‌اند. این حملات توسط - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - گروه «Gamaredon» و بر پایه انتشار ایمیل‌های مخرب صورت می‌گیرد.

هکرهای Gamaredon از سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از تهدیدات پیشرفته و مداوم (APT) شناخته شده‌اند و موسسات اکراینی هدف مورد علاقه آنها هستند. این گروه در ماه‌های اخیر فعالیت خود را افزایش داده و با دو ابزار جدید به نرم افزارهای مایکروسافت حمله می‌کند. ابزار اول با استفاده از حساب ایمیل قربانی پیام‌های فیشینگ را برای مخاطبان وی ارسال می‌کند. به ایمیل‌های ارسالی یک سند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - مایکروسافت آفیس ضمیمه شده که حاوی مراجع و ماکروهای مخرب است و از این طریق بدافزارهای مختلفی را روی سیستم دانلود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان

به گفته ESET استفاده از ماکروهای Outlook در این نوع حملات نادر است اما برای انتشار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - در سیستم‌های سازمانی جواب می‌دهد چرا که کارکنان یک سازمان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - به ایمیل دریافتی از همکاران خود مشکوک نخواهند شد. « Jean-Ian Boutin»، از مدیران ESET در این باره می‌گوید:

«هرچند سوءاستفاده از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - ایمیل قربانی برای انتشار پیام‌های مخرب بدون اطلاع وی جدید نیست اما از نظر ما این نخستین مورد شناسایی شده از این دست حملات است که در آن از فایل ماکروی Outlook - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - و OTM استفاده شده»

کارشناسان در بررسی‌های خود نمونه‌های متعدد و مختلفی از اسناد، فایل‌های اجرایی و اسکریپت‌‌های مخرب یافته‌اند که Gamaredon در کمپین خود به کار گرفته. فایل‌های مذکور با دستکاری و تغییر تنظیمات امنیتی مایکروسافت آفیس مانع اطلاع کاربر از هک شدن پس از باز کردن فایل‌ها می‌شوند.

در مرحله بعد و پس از نصب بدافزارهای مخرب اطلاعات و داده‌های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - حساس سازمانی توسط هکر به سرقت برده می‌شود. آنطور که ESET می‌گوید حجم بالای حملات و ایمیل‌های ارسالی از سوی این تیم نشان می‌دهد آنها ابای چندانی از شناسایی شدن نداشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارحام نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر نمایندگی شما آیا چشم انداز گلستان تعمیر لباسشویی هایسنس انجام میده
پاسخ: بله در چشم انداز شهر گلستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone