🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21581.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت بورس: استارتاپ‌ها در آینده‌ای نزدیک وارد بورس تهران هم خواهند شد

مدیرعامل شرکت بورس تهران معتقد است که ورود قریب‌الوقوع استارتاپ‌ها به فرابورس در بهترین زمان ممکن رخ داده و این مجموعه‌ها بعد از اینکه به رشد کافی رسیدند می‌توانند وارد بورس تهران هم بشوند؛ امری ...

مدیرعامل شرکت بورس تهران معتقد است که ورود قریب‌الوقوع استارتاپ‌ها به فرابورس در بهترین زمان ممکن رخ داده و این مجموعه‌ها بعد از اینکه به رشد کافی رسیدند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌توانند وارد بورس تهران هم بشوند؛ امری که از نظر او در آینده نه چندان دور اتفاق خواهد افتاد.

«علی صحرایی»، مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفتگو با دیجیاتو درباره ورود احتمالی و قریب‌الوقوع برخی استارتاپ‌ها به فرابورس ضمن ابراز خشنودی از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - وقوع این مساله می‌گوید: «من پیش‌تر موافق شرکت استارتاپ‌ها در بورس تهران نبودم و هنوز هم بر این مسئله واقف هستم اما باور دارم که این مجموعه‌ها می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور از فرابورس هم بالاتر رفته و وارد شرکت بورس شوند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - چرا که پتانسیل بالایی در آنها دیده می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان

البته صحرایی تاکید می‌کند که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها برای عامه مردم می‌تواند ریسک داشته باشد چرا که اساسا جنس سرمایه‌گذاری و بازگشت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - آن در این مجموعه‌ها تفاوت دارد. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - او درباره این موضوع بیشتر توضیح می‌دهد: «برای آنها که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - نگاه متفاوتی به سرمایه‌گذاری دارند و آن را یک سوددهی سریع می‌بینند، سرمایه‌گذاری و ورود به بازی بورسی استارتاپ‌ها چندان مناسب نیست اما برای افرادی که منابع مالی مناسبی دارند و نگاه بلند مدتی برای بازگشت سرمایه خود دارند، یک گزینه بسیار خوب به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - شمار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌رود.»

به گفته صحرایی، نمی‌توان روی بازگشت سریع سرمایه از استارتاپ‌ها در بازار سرمایه حساب باز کرد و این موضوع یک روند زمان‌بری می‌طلبد؛ روندی که البته امروزه به نظر می‌رسد آنچنان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - هم طولانی نخواهد بود. او با اشاره به رشد خوب استارتاپ‌ها در کشور به دیجیاتو می‌گوید: «پنج تا شش مورد از استارتاپ‌ها به زودی وارد فرابورس خواهند شد. اما برای ورود به بورس تهران، این مجموعه‌ها باید به یک پایداری درآمد برسند. اعتماد مردم برای ما مهم است و اگر شرکتی بیاوریم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - که انتظارات مردم را برآورده نکند، اعتماد جامعه خراب می‌شود.»

او شرط حضور در بورس تهران را تداوم سودآوری و چشم‌انداز سودآوری و داشتن صورت‌های مالی سود‌آور می‌داند و تاکید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارد که استارتاپ‌ها می‌توانند به این مقوله دست پیدا - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - کنند اما بسیاری از آنها در شرایط کنونی، این - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - ویژگی را ندارند: «باور دارم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - آنها به زودی به بلوغی می‌رسند که با حداقل سرمایه صد میلیارد تومانی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - بتوانند وارد کف بورس تهران بشوند.»

گفتنیست پیش‌تر صحرایی در اولین نشست خبری که سال ۹۷ و پس از نشستن بر سمت ریاست شرکت بورس تهران برگزار کرده بود، استارتاپ‌ها را برای ورود به بورس پرریسک خوانده بود با این حال به نظر می‌رسد رشد این مجموعه‌ها در دو سه سال اخیر باعث شده که نظر او نیز مانند بسیاری از دیگر مدیران نسبت به کسب‌وکارهای نوپا و تاثیرات مهم آنها در آینده کشور تغییر پیدا کند.

نظر شما چیست؟ ورود استارتاپ‌ها به فرابورس و در آینده‌ای نزدیک به بورس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا حاضر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان - به خریداری سهامی از آنها هنگام عرضه عمومی‌شان هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

- تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بندر انزلی استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone