🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21576.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

۶ سال حبس و جریمه نقدی؛ مهندسان چینی سارق فناوری میکرون نقره داغ شدند

دادگاهی در تایوان مهندسان «یونایتد مایکروالکترونیکس کورپوریشن» (UMC) را به علت سرقت اسرار تجاری شرکت آمریکایی «میکرون» و ارائه آن‌ها به شرکت فعال در چین که مورد حمایت دولت این کشور است، مجرم اعلام کرد. ...

دادگاهی در تایوان مهندسان «یونایتد مایکروالکترونیکس کورپوریشن» (UMC) را به علت سرقت اسرار تجاری شرکت آمریکایی «میکرون» و ارائه آن‌ها به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - شرکت فعال در چین که مورد حمایت دولت این کشور است، مجرم اعلام کرد.

سرقت مالکیت معنوی یکی از مشکلاتی است که شرکت‌های آمریکایی و دولت این کشور با چین دارند. دادگاه تایوان دستور داده که شرکت UMC جریمه ۳.۴ میلیون دلاری به میکرون پرداخت کند. سه مهندس درگیر در این سرقت، به ۴.۵ تا ۶.۵ سال زندان محکوم شدند و هر کدام از آن‌ها باید جریمه‌ای در حدود ۱۳۵ تا ۲۰۲ هزار دلار پرداخت کنند.

اگرچه دادگاه چنین حکمی را صادر کرده اما دولت چین این - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - اتهام را رد می‌کند. در حالی شاهد اعلام نتیجه دادگاه هستیم که چین به علت تحریم‌های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - ایالات متحده آمریکا بدنبال افزایش فعالیت خود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - در صنعت نیمه‌رسانا است و قصد دارد تبدیل به یکی از بازیگران اصلی شود. بزرگترین شرکت چینی فعال در این حوزه، «SMIC» نزدیک به دو سال از رهبران این بازار یعنی سامسونگ و TSMC عقب‌تر است.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان

میکرون پس مشخص شدن حکم دادگاه، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - اعلام کرده:

«سوءاستفاده از اسرار تجاری و انتقال آن‌ها به خارج از تایوان برای کل صنعت نیمه‌رسانای کشور مضر است و رقابت در آینده را تهدید می‌کند. برپایی دادگاه‌های بیشتر در آینده، دفاع از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - مالکیت معنوی را در تایوان تقویت می‌کند و نشان می‌دهد که به سوءاستفاده مجرمانه به درستی رسیدگی می‌شود.»

UMC در بیانیه‌ای به دادگاه تجدیدنظر اشاره کرده و همچنین خبر از این داده که اسرار تجاری میکرون را سرقت نکرده است. بر اساس اعلام جرم، دو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - مهندس به نام‌های «Rong Leh-tian» و «Kenny Wang» از طراحی میکرون برای کاهش زمان توسعه چیپ‌ها در UMC استفاده کرده‌اند. مهندس سوم، «J.T. Ho» علاوه بر فعالیت در این شرکت، اطلاعات را در اختیار «Fujian Jinhua Integrated - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - Circuit Co»، شرکت چینی سازنده چیپ نیز قرار داده - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - است.

Ho برای این اقدام خود مبلغ ۱۶۸,۷۰۰ دلار از شرکت‌های UMC - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - و Jinhua دریافت کرده و UMC به Wang مبلغ ۵۰,۶۰۰ دلار و به Rong مبلغ ۵۴,۰۰۰ دلار پرداخت کرده است که البته تمام این مبالغ باید بازگردانده شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone