🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21577.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ به سرویس پرداخت و انتقال پول مجهز شد

پس از مدت‌ها انتظار، قابلیت پرداخت موبایل واتساپ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. از امروز کاربران در کشور برزیل می‌توانند توسط این پیام‌رسان پول ارسال کنند و هزینه خریدهای خود از فروشندگان محلی را ...

پس از مدت‌ها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - انتظار، قابلیت پرداخت موبایل واتساپ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. از امروز کاربران در کشور برزیل می‌توانند توسط این پیام‌رسان پول - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - ارسال کنند و هزینه خریدهای خود از فروشندگان محلی را پرداخت کنند.

پرداخت در این پیام‌رسان توسط «فیسبوک پی» انجام می‌شود و به معنای آن است که کاربران می‌توانند از اطلاعات موجود در فیسبوک برای خریدها و همچنین ارسال پول توسط واتساپ استفاده کنند. در حال حاضر این پیام‌رسان با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - کارت‌های «Banco do Brasil» ،«Nubank» و «Sicredi» سازگار است، البته در صورتی که توسط ویزا یا مسترکارت پشتیبانی شوند. هر تراکنش با یک پین ۶ رقمی یا اسکن اثر انگشت انجام می‌شود.

کاربر عادی برای انتقال پول در این پیام‌رسان نیازی به پرداخت هزینه ندارند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - که البته چنین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - موضوعی درباره اکثر سرویس‌های پرداخت موبایل صادق است. علاوه بر این موضوع، پرداخت موبایل واتساپ درون قابلیت «کاتالوگ» که سال گذشته توسط آن معرفی شد نیز قرار گرفته است. با استفاده از این ویژگی کارآفرینان می‌توانند برای کسب و کار خود ویترین موبایلی درست کنند و کاربران واتساپ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - نیز خریدهای خود را توسط آن انجام دهند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان

در حالی قابلیت پرداخت موبایل اخیرا به واتساپ اضافه شده که فیسبوک از سال ۲۰۱۷ در حال کار روی آن است. در سال ۲۰۱۸ این کمپانی شروع به آزمایش این ویژگی در هند کرد چرا که این کشور بزرگترین بازار منطقه‌ای فیسبوک است.

یکی از دلایل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - تاخیر در عرضه عمومی این ویژگی مربوط به مدت زمانی می‌شود که این شبکه اجتماعی روی ایجاد زیرساخت‌ها مانند فیسبوک پی صرف کرده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - است. حالا که این قابلیت به صورت عمومی برای کاربران در کشور برزیل عرضه شده، فیسبوک اعلام کرده در آینده آن را در اختیار سایر افراد در کشورهای مختلف قرار می‌دهد، البته هنوز تاریخ دقیقی برای این کار اعلام نشده است.

انتظار می‌رود راه‌اندازی گسترده این سرویس واتساپ تاثیر چشمگیری روی درآمد فیسبوک داشته باشد و ارزش آن را در بازار افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone