🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21589.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از سه لپ تاپ سبک و باریک از خانواده ذن بوک رونمایی کرد

ایسوس از سه لپ تاپ جدید به نام‌های ذن بوک 13 (UX325)، ذن بوک 14 (UX425/UM425) و ذن بوک فلیپ 13 (UX363) رونمایی کرد. این سه محصول که ایسوس از آن‌ها تحت عنوان «باریک ترین ...

ایسوس از سه لپ تاپ جدید به نام‌های ذن بوک 13 (UX325)، ذن بوک 14 (UX425/UM425) و ذن بوک فلیپ 13 (UX363) رونمایی کرد. این سه محصول که ایسوس از آن‌ها تحت عنوان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - «باریک ترین لپ تاپ‌های دنیا» یاد کرده، قابل حمل و بدون قربانی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - کردن تعداد درگاه‌ها ساخته - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - شده‌اند.

(UX325) و ذن بوک 14 (UX425) به ترتیب از نمایشگرهای ۱۳.۳ و ۱۴ اینچی برخوردار بوده و هر دو ۱۳.۹ میلیمتر ضخامت دارند. همچنین از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - درگاه‌های USB-A، تاندربولت 3 نوع USB-C و کارتخوان microSD بهره مند بوده و علاوه بر ضخامت کم، سبک وزن هم هستند. ذن بوک 13 (UX325) تنها ۱.۰۷ کیلوگرم و ذن بوک 14 (UX425/UM425) ۱.۱۳ کیلوگرم وزن دارد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان

یکی از جالب ترین ویژگی‌های ذن بوک 14 (UM425)، مجهز شدن آن به پردازنده هشت هسته‌ای موبایل AMD Ryzen 7 4700U است. ذن بوک 13 و مدل دیگر ذن بوک 14 (UX425) با نسل دهم پردازنده اینتل Core i3, i5 یا i7 قابل سفارش هستند.

ذن بوک 13 و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - 14 (UX425) در بالاترین مشخصات به ۳۲ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - ذن بوک 14 (UM 425) نیز حداکثر با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲ ترابایتی قابل خریداری است.

از دیگر قابلیت‌های قابل توجه که در هر سه مدل لپ تاپ مورد بحث دیده می‌شود، می‌توان به مجهز شدن آن‌ها به دوربین فروسرخ برای قفل گشایی از طریق چهره اشاره کرد که از Windows Hello نیز پشتیبانی می‌کند. رزولوشن نمایشگر هر سه مدل نیز 1080p است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان

ایسوس ذن بوک فلیپ 13 (UX 363) لولا با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - به کاربر اجازه می‌دهد دستگاه را به تبلت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - یا لپ تاپ تبدیل کند. این مدل نیز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - با ضخامت ۱۳.۹ میلیمتری و وزن ۱.۳ کیلوگرمی، بسیار سبک و قابل حمل است. ایسوس مدعی شده باتری این مدل تا ۱۶ ساعت شارژدهی داشته و شارژر آن زمانی که باتری ۶۰ درصد است، آن را در مدت زمان ۴۹ دقیقه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - شارژ می‌کند.

ایسوس تاریخ عرضه لپ تاپ‌ها و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - قیمت آن‌ها را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone