🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21598.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ استفاده از پرینتر را غیرممکن می‌کند

جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ امنیت سیستم عامل مایکروسافت را افزایش می‌دهد، با این حال در این نسخه باگ‌هایی وجود دارد که امکان استفاده از پریتنر را غیرممکن می‌کند. مایکروسافت از تاریخ ۲۰ خرداد شروع به ...

جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ امنیت سیستم عامل مایکروسافت را افزایش می‌دهد، با این حال در این نسخه باگ‌هایی وجود دارد که امکان - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - استفاده از پریتنر را غیرممکن می‌کند.

مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - از تاریخ ۲۰ خرداد شروع به انتشار بروزرسانی‌های KB4560960 و KB4557957 کرد و کاربران پس از دریافت آن‌ها، با مشکلاتی مواجه شدند. کاربران گزارش کرده‌اند که پس از نصب جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ نمی‌توانند با تعدادی از پرینترهای شرکت‌های اچ‌پی، کانن، پاناسونیک، برادر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - و ریکو کار کنند. برخی از کاربران از عدم امکان پرینت‌ نرم افزاری فایل‌ها با فرمت PDF خبر داده‌اند.

مایکروسافت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده که از این موضوع اطلاع دارد و آپدیت KB4557957 احتمالا عدم امکان پرینت فایل‌ها توسط برخی پرینترها را در پی دارد. این شرکت به کاربران هشدار داده که هنگام پرینت فایل موردنظر خود شاید با خطا روبه‌رو شوند و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - یا اینکه برنامه به صورت ناگهانی بسته شود و خروجی دریافت نکنند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان

مایکروسافت خبر از این داده که شاید برنامه مورد استفاده توسط کاربران نیز به صورت اتفاقی بسته شود. در نهایت این شرکت اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - که این باگ‌ها ممکن است در پرینت نرم افزاری فایل‌ها با فرمت‌هایی مانند PDF نیز دردسر ایجاد کند.

این شرکت در حال کار روی این مشکل است و وعده داده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - که اطلاعات بیشتری پیرامون این باگ‌ها منتشر می‌کند. در حال حاضر دو - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - راه‌حل برای کاربرانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، وجود دارد: آن‌ها می‌توانند درایو پرینتر خود را جایگزین و یا جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ را حذف کنند. اگر بدنبال حذف جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل مایکروسافت باشید، آپدیت‌های امنیتی را از دست - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - می‌دهید.

این اولین باری نیست که در یک بروزرسانی باگ وجود دارد، در آپدیت گذشته نیز باگ‌هایی وجود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - داشت که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - مانع از دریافت آن توسط برخی از کاربران می‌شد و به همین علت مایکروسافت دسترسی به آن را متوقف کرد، البته - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - امکان - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جوانرود استان کردستان - دریافت آن به صورت دستی وجود داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یاسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یه سوال داشتم مولوی جوانرود خدمات دارید.
پاسخ: بله در مولوی شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone