🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42946.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اینتل درایوهای SSD جدیدی را با ظرفیت 1000 ترابایت برای دیتاسنترها معرفی کرد

دنیای مراکز ذخیره سازی داده و دیتاسنترها چندان هیجان انگیز نیست، اما هر از گاهی می توان پیشرفت های جالبی را در آن مشاهده کرد؛ مثلاً درایوی با توانایی ذخیره سازی یک پتابایت، معادل 1000 ...

دنیای مراکز ذخیره سازی داده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و دیتاسنترها چندان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هیجان انگیز نیست، اما هر از گاهی می توان پیشرفت های جالبی را در آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مشاهده کرد؛ مثلاً درایوی با توانایی ذخیره سازی یک پتابایت، معادل 1000 ترابایت داده.

اینتل که یکی از پیشگامان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حوزه راهکارهای ذخیره سازی داده در دنیا به شمار می رود، امروز از فناوری جدیدش برای دیتاسنترها رونمایی کرد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و اعلام نمود که می خواهد درایوهای مرسوم را با دیسک های SSD جدیدش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جایگزین نماید.

این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دیسک ها در فرم فکتور کاملاً جدید به نام «خط کش» (Ruler) عرضه می شوند. برخلاف درایوهای مرسوم که در ابعاد 2.5 و 3.5 اینچی عرضه می شوند، یا کارت های ذخیره سازی که با درگاه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - PCI-e سازگارند، اینتل از فرم فکتور طویل و باریکی استفاده کرده که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - درون رَک های استاندارد سرور نصب می شوند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

برای مقایسه، می توان گفت هر درایو جدید اینتل با ظرفیت 1 پتابایت، یک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - واحد رَک سرور 1U را اشغال می کند، اما دستیابی به همین ظرفیت با هارد درایو های استاندارد 10 ترابایتی به 100 واحد رَک 4U نیاز خواهد داشت.

متأسفانه اینتل جزئیات بیشتری را در مورد این استاندارد جدید ذخیره سازی ارائه نکرده و از ابعاد نهایی، کانکتورها، سرعت انتقال داده، استانداردهای تحت پشتیبانی، زمان عرضه و قیمت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن اطلاعی نداریم.

اینتل همچنین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از دو درایو SSD جدید و دو پورت به نام های DC S4500 و DC - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - S4600 هم رونمایی کرد که اولی با حداکثر ظرفیت 7.68 ترابایت، جایگزین هارد دیسک های پرظرفیت شده و دومی با ظرفیت 3.84 ترابایت، پایداری بالا را در شرایط سخت تضمین می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone