🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18187.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گشتی در اطراف تاکسی هوایی ولوسیتی [تماشا کنید]

استارتاپ آلمانی ولوکوپتر (Volocopter) که در پی فراگیر کردن تاکسی هوایی است، نمونه تقریباً نهایی و آماده برای تولید تاکسی هوایی «وُلوسیتی» (Volocity) را نمایش داد. استارتاپ ولوکوپتر ویدیوی جدیدی از تاکسی هوایی ولوسیتی منتشر ...

استارتاپ آلمانی ولوکوپتر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - (Volocopter) که در پی فراگیر کردن تاکسی هوایی است، نمونه تقریباً - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نهایی و آماده برای تولید تاکسی هوایی «وُلوسیتی» (Volocity) را نمایش داد.

استارتاپ ولوکوپتر ویدیوی جدیدی از تاکسی هوایی ولوسیتی منتشر کرده که در آن «Christian Bauer»، مدیر ارشد بازرگانی این شرکت با - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قدم - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - زدن اطراف این محصول در مورد برخی از فناوری‌های بکار رفته در آن و همچنین راحتی و امنیتی که این وسیله نقلیه پرنده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد صحبت می‌کند.

Bauer به امنیت بالای ولوسیتی اشاره می‌کند و می‌گوید این محصول به لطف برخورداری از ۱۸ پروانه انتقال امن مسافران به مقصد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را تضمین کرده و در صورت از کار افتادن یک یا دو پروانه همچنان بدون مشکل قادر به پرواز - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کردن و رساندن مسافر به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مقصد خواهد بود.

او در ادامه به پکیج‌های باتری اشاره کرد و گفت حتی با خالی شدن یک یا دو پکیج، ولوسیتی همچنان قادر به ادامه پرواز خواهد بود. این تاکسی پرنده در مجموع ۹ پکیج باتری دارد که در حال حاضر اطلاعاتی در مورد پیکربندی آن‌ها فاش نشده است.

تنها اطلاعاتی که مورد باتری ولوسیتی منتشر شده این است که از نوع یون-لیتیوم و احتمالاً قابل تعویض هستند و با یکبار شارژ انرژی لازم برای طی مسافت تقریباً ۳۵ کیلومتری را فراهم می‌کنند. حداکثر سرعت این محصول حدوداً ۱۰۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. هواپیماهای عمود پرواز (VTOL) برای سفرهای بسیار طولانی طراحی نشده و شرکت‌ها - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در حال حاضر به آن‌ها به چشم یک وسیله نقلیه پرسرعت برای جابجایی سریع‌تر در شهرها نگاه می‌کنند.

ولوکوپتر در ابتدا نسخه خلبان دار ولوسیتی را به بازار عرضه خواهد کرد و وعده عرضه نمونه کاملاً خودران مجهز به انواع دوربین‌ها برای انجام مانورهای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مختلف را داده است. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این استارتاپ چند روز قبل در قرارداد با شرکت خطوط هوایی ژاپن از راه اندازی تاکسی هوایی در در این کشور تا سال ۲۰۲۳ خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone