🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18168.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با پرداخت ۱ میلیارد دلار، لایسنس اخبار ناشران اقصی نقاط جهان را می‌خرد

گوگل در دنیای اخبار، جایگاهی بسیار دو پهلو دارد: این کمپانی می‌تواند انبوهی از ترافیک را به سمت ناشران آنلاین روانه کند، اما تنها در صورتی که کاربران بعد از مشاهده انبوهی از لینک‌ها و ...

گوگل در دنیای اخبار، جایگاهی بسیار دو پهلو - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - دارد: این کمپانی می‌تواند انبوهی از ترافیک را به سمت ناشران آنلاین روانه کند، اما تنها در صورتی که کاربران بعد از مشاهده انبوهی از لینک‌ها و مقالات در اپلیکیشن گوگل، به خود زحمت کلیک روی آن‌ها را بدهند (و این تازه بدون درنظرگیری رویکرد AMP گوگل روی موبایل است که کاربران را بعد از کلیک نیز در URLهای گوگل نگه می‌دارد). به این ترتب، ناشرانی که کار خود را بر مبنای تبلیغات بنا کرده‌اند احساس دین به گوگل می‌کنند و سایر ناشرانی که طی این سال‌ها زنده مانده‌اند نیز اکنون به دنبال مدل‌های تجاری جایگزین نظیر محتویات پولی هستند.

گوگل اخیرا اعلام کرده که می‌خواهد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - اعتبار هرچه بیشتر را به دنیای نشر اخبار بیاورد و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - این کار در قالب پروژه Google News Showcase انجام خواهد شد. ساندار پیچای، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - مدیرعامل این شرکت در بلاگ پست تازه خود می‌گوید که حاضر به پرداخت ۱ میلیارد دلار به ناشران خواهد بود تا «محتویات با کیفیت و دستچین‌شده» را برای پنل‌های مقالات در Google News تدارک ببینند. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - این پروژه ابتدا روی دیوایس‌های اندرویدی کلید خواهد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - خورد و در نهایت از Google News روی iOS نیز سر در می‌آورد.

به گفته پیچای، Google News Showcase ابتدا در آلمان و برزیل شروع به کار می‌کند و بعد روانه سایر بازارها می‌شود. این کمپانی از همین حالا با ۲۰۰ ناشر مختلف در آلمان، برزیل، آرژانتین، کانادا، بریتانیا و استرالیا قرارداد امضا کرده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - است. بعد از مدتی نیز نوبت به هند، بلژیک و هلند می‌رسد که از این قابلیت برخوردار شوند. همانطور که احتمالا خودتان حدس زده‌اید، Google News Showcase قرار است عمدتا بر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - چگونگی مطالعه اخبار روی دیوایس‌های موبایل متمرکز باشد و دسکتاپ جایی در این پروژه ندارد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان

درست مثل کاری که اپل با Apple News کره، گوگل هم به عنوان مالک یک پلتفرم موبایل به دنبال راه‌هایی برای برقراری ارتباط سازنده با ناشران بوده است، گاهی از اوقات با ایده‌های خودش و گاهی هم تحت تاثیر فشارهای بیرونی.

انتخاب آلمان به عنوان نخستین بازار برای این قابلیت جدید واقعا جالب ست، چرا که ناشران این کشور برای چندین سال پرونده‌هایی قضایی علیه گوگل تشکیل دادند و خواستار هزینه کپی‌رایت در ازای نمایش محتویات‌شان در گوگل بودند. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - گوگل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - در نهایت برنده این دادگاه‌ها بود، اما می‌توان بحث کرد که در دادگاه افکار عمومی به هیچ وجه برنده نبود. با توجه به اینه گوگل همچنان با اتهامات آنتی‌تراست فراوان در اروپا و دیگر نقاط جهان رو به رو شده، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - لازم است چهره خود را ترمیم کرده و تصویر پیشین خود به عنوان شرکتی زیادی قدرتمند که هیچ اهمیتی به سرنوشت جوامع دموکراتیک و اجزای آن (مانند آزادی رسانه) نمی‌دهد را از ذهن‌ها پاک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - کند.

همانطور که پیچای می‌گوید، تلاش اخیر گوگل با هرآنچه این شرکت قبلا ساخته تفاوت خواهد داشت، چرا که این بار خود ناشران هستند که محتوا را تولید و دستچین می‌کنند.

البته گوگل مشهور به اینست که انبوهی از پروژه‌های جدید را آغاز می‌کند، به مرحله عرضه می‌رساند و وقتی عملکردی خوب در بازار به نمایش نمی‌گذارند، رهایشان می‌کند. با درک این موضوع لازم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - است بدانید که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - گوگل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان (و نه فقط در حوزه تکنولوژی) - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - در تئوری به پشتیبانی سه ساله از Showcase متعهد شده است، اما پیچای می‌گوید برنامه اینست که پا از این برهه سه‌ساله فراتر گذاشته شود و گوگل «متمرکز بر کمک به پایداری شرکای خبری در سراسر جهان خواهد بود».

هنوز مشخص نیست که هر ناشر چه میزان پول از گوگل دریافت می‌کند و اینکه مدل‌های تجاری چگونه سودی برای گوگل به همراه خواهند آورد. پیچای در این‌باره اما می‌گوید: «مدل تجاری روزنامه‌ها -براساس تبلیغات و فروش اشتراک- برای بیش از یک دهه در حال تکامل بوده. چرا که مردم به دیگر منابع خبری مانند رادیو، تلویزیون و بعد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - تلویزیون کابلی و رادیوی ماهواره‌ای روی آورده‌اند. اینترنت هم تازه‌ترین تغییر را ایجاد کرده و قطعا آخرین تغییر نخواهد بود. در کنار شرکت‌ها، دولت‌ها و جوامع مدنی، ما هم می‌خواهیم به ژورنالیسم در قرن بیست و یکم کمک کنیم تا نه‌تنها زنده باقی بماند، بلکه رشد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رودبار استان گیلان - کند».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone