🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18198.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آغاز رجیستری حضوری موبایل مسافری از امروز؛ امکان ثبت آنلاین لغو شد

همانطور که پیش تر اعلام شده بود، گمرک کشور تاکید کرد از امروز (۱۲ مهرماه) رجیستری تلفن همراه مسافران در لحظه ورود به کشور انجام می‌شود. «علی وکیلی» مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران در بخشنامه ...

همانطور که پیش تر اعلام شده بود، گمرک کشور تاکید کرد از امروز (۱۲ مهرماه) رجیستری تلفن همراه مسافران در لحظه ورود به کشور انجام می‌شود.

«علی وکیلی» مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران در بخشنامه ای به منظور مبارزه با قاچاق - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرندیه استان مرکزی - کالا اعلام کرد، از ۱۲ مهرماه در راستای جلوگیری از سوءاستفاده از اطلاعات مسافران ورودی جهت رجیستری گوشی تلفن همراه، مقرر شده تا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرندیه استان مرکزی - اظهار و ثبت موبایل مسافران فقط در محل مبادی ورودی کشور و پس از احراز هویت دقیق و تشخیص غیر تجاری بودن و طی تشریفات گمرکی در لحظه ورود به کشور انجام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرندیه استان مرکزی - شود.

همچنین در این بخشنامه تاکید شده است که پس از این تاریخ از هرگونه ثبت غیرحضوری تلفن همراه مسافری بعد از خروج از گمرکات اجرایی در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرندیه استان مرکزی - مبادی ورودی کشور ممانعت می شود. با این حساب به نظر می‌رسد که امکان واردات گوشی به صورت مسافری که توسط عده‌ای از فعالین بازار موبایل انجام می‌شد، به کلی لغو خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرندیه استان مرکزی
 باید با این سایت خداحافظی کرد چرا که رجیستری تلفن همراه به صورت آنلاین لغو شد.

پیش از این انجمن وارد کنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی اعلام کرده بود که با گذشت بیش از دو سال از اجرای طرح رجیستری که قرار بود جلوی واردات قاچاق موبایل را بگیرد، اما همچنان شاهد سوء استفاده سوداگران از خلاهای قانونی این طرح هستیم. یکی از کارشناسان ارشد سامانه همتا نیز در گفتگو با دیجیاتو عنوان کرده بود که دلیل وجود استفاده از پاسپورت دیگران و ثبت گوشی‌های مسافری که به صورت چمدانی وارد کشور می‌شوند عملکرد سیستم گمرک است که حالا با راه‌اندازی این طرح جدید، به نظر می‌رسد که استفاده از پاسپورت دیگران برای ثبت گوشی‌های مسافری به حداقل برسد، هرچند امکان ثبت گوشی توسط پاسپورت‌هایی که پیش از ۱۲ مهرماه، مهر ورود به کشور خورده‌اند امکان پذیر است و همین موضوع باعث شده که قیمت پاسپورت‌ها در بازار سیاه این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرندیه استان مرکزی - موضوع به ارقام نجومی چند میلیون تومانی برسد.

بر کسی پنهان نیست که بخشی از تامین موبایل مورد نیاز مردم با توجه به مشکلات واردات رسمی و تامین برخی مدل‌های کم‌طرفدار، از طریق واردات مسافری انجام می‌شد و حال باید دید با قانون جدید طرح رجیستری، بازار موبایل را به چه سمتی خواهد برد و قیمت‌ها و موجودی کالاها در آن به چه صورت خواهد شد. بخشنامه جدید گمرک در این رابطه را می‌توانید در قالب یک فایل PDF در این لینک مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مینو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب وقت بخیر جسارتا مرکز شما اطراف روستای زادویه زرندیه خدمات داره
پاسخ: بله در روستای زادویه شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone