🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18202.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

IBM پروژه پیش‌بینی مسیر زباله‌های فضایی و بهینه‌سازی ارتباط ماهواره‌ای را منبع باز کرد

IBM اعلام کرد تیم فضایی این شرکت دو پروژه را به منظور بهبود ارتباط بین ماهواره‌ها و کمک به پیش‌بینی مسیر زباله‌های فضایی منبع باز کرده است. در حال حاضر ده‌ها هزار زباله فضایی در ...

IBM اعلام کرد تیم فضایی این شرکت دو پروژه را به منظور بهبود ارتباط بین ماهواره‌ها و کمک به پیش‌بینی مسیر زباله‌های فضایی منبع باز کرده است.

در حال حاضر ده‌ها هزار زباله فضایی در اطراف زمین قرار گرفته‌اند که با افزایش تعداد پرتاب راکت‌ها به  تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. تیم Space Tech Team شرکت IBM به منظور ردیابی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گیلان استان گیلان - دقیق‌تر زباله‌های فضایی پروژه‌ای به نام Space Situational Awareness توسعه داده که مکان فعلی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گیلان استان گیلان - زباله‌های فضایی را تشخیص داده و مکان آن‌ها در آینده را پیش‌بینی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گیلان استان گیلان

پروژه SSA با استفاده از مدل‌های یادگیری ماشینی و داده‌های فرماندهی راهبردی ایالات متحده آمریکا مدار زباله‌های فضایی را با دقت بالا پیش‌بینی می‌کند. محققان IBM مدلی مبتنی بر فیزیک برای پیش‌بینی مدارهای زباله‌های فضایی در مدار نزدیک به زمین (LEO) و همچنین مدل یادگیری ماشینی برای پیش‌بینی خطاها در مکان یابی مدار زباله‌ها توسعه داده‌اند.

پروژه دیگری که تیم Space Tech Hub شرکت IBM آن را اوپن سورس کرده، KubeSat نام داشته و قرار است - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گیلان استان گیلان - استفاده از ماهواره‌های گروهی را برای استارتاپ‌ها و گروه‌های تحقیقاتی آسان‌تر کند. ماهواره‌های گروهی (Satellite swarms) ماهواره‌های کوچکی هستند که به کمک اتصال با یکدیگر وظایف مختلف را انجام داده و از آن‌ها به عنوان جایگزین کم هزینه و ماژولار ماهواره‌های سنتی بزرگ‌تر یاد می‌شود.

KubeSat یک فریم‌ورک خودکار شناختی (Cognitive Autonomous Framework) است که مختص ماهواره‌های کوچکی موسوم به «تاسواره» (Cubesat) طراحی شده و شبیه‌سازی و بهینه‌سازی ارتباطات بین ماهواره‌ها را امکان پذیر می‌کند. تصمیم IBM به منبع باز کردن پروژه‌های تیم فضایی این شرکت احتمالاً به شرکت‌های کوچک توانایی ارسال ماهواره و حضور بیشتر در فضا را می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone