🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18189.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رندرها و مشخصات مانیتور ۲۳.۸ اینچی هواوی افشا شد

هواوی به دنبال حضور جدی‌تر در بازار کامپیوتر و مانیتور است و اخیرا ویژگی‌ها و رندرهای یکی از مانیتورهای این شرکت فاش شده که ما را با آن آشنا می‌کند. طبق رندری که از بخش ...

هواوی به دنبال حضور جدی‌تر در بازار کامپیوتر و مانیتور است و اخیرا ویژگی‌ها و رندرهای یکی از مانیتورهای این شرکت فاش شده که ما را با آن آشنا می‌کند.

طبق رندری که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل - از بخش جلویی این مانیتور منتشر شده، این کمپانی چینی حاشیه‌های بسیار کمی برای محصول آینده خود درنظر می‌گیرد و تقریبا می‌توان آن را بدون حاشیه درنظر گرفت. حاشیه‌ها در سه بخش نمایشگر بسیار کم هستند، با این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل - حال در بخش پایینی حاشیه بیشتری به چشم می‌خورد که روی آن لوگوی هواوی نیز قرار گرفته است.

این مانیتور روی یک پایه فلزی استوانه‌ای قرار گرفته که زیر آن یک پایه مسطح وجود دارد. این محصول با شماره مدل «AD80HW» به یک پنل ۲۳.۸ اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه آن به ۹۰ درصد می‌رسد. زاویه دید این مانیتور هواوی برابر ۱۷۸ درجه است و ۷۲ درصد گاموت رنگی NTSC را پوشش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل

این محصول قادر به نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ بوده و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل - موفق به کسب تاییدیه TÜV Rheinland برای میزان کم انتشار نور آبی شده است. طبق تصویری که از بخش پشتی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل - این مانیتور منتشر شده، هواوی برای آن رنگ خاکستری مات در نظر می‌گیرد و آن را به یک پورت HDMI مجهز می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل

بر اساس اعلام منبع این تصاویر، وظیفه تولید این مانیتور برعهده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل - شرکت «BOE Video Technology» به عنوان زیرمجموعه BOE خواهد بود. هواوی علاوه بر این محصول، مانیتورهای خمیده نیز وارد بازار خواهد کرد که شرکت «TPV Technology» آن‌ها را تولید می‌کند و در نمونه‌های ۲۷ و ۳۴ اینچی به فروش خواهند رسید. انتظار می‌رود این مانیتورهای جدید - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل - پیش از پایان سال جاری میلادی وارد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر نمین استان اردبیل - بازار شوند.

هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا تحت فشارهای زیادی قرار دارد و به همین علت با فعالیت‌ در بخش‌های مختلف مانند تجهیزات کامپیوتر و لپ‌تاپ می‌تواند درآمدهای خود را افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone