🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18186.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

امکان جدید تپسی ویژه رانندگان ناشنوا

همزمان با هفته جهانی ناشنوایان، تپسی امکانی جدید ویژه رانندگان ناشنوا به برنامه خود اضافه کرده که به موجب آن مسافر از ناشنوا بودن راننده مطلع شده و در صورت نیاز برقراری ارتباط با او ...

همزمان با هفته - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - جهانی ناشنوایان، تپسی امکانی جدید ویژه رانندگان ناشنوا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - به برنامه خود اضافه کرده که به موجب آن مسافر از ناشنوا بودن راننده مطلع - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - شده و در صورت نیاز برقراری ارتباط با او به جای تماس از راه پیامکی استفاده می‌کند.

به گزارش روابط عمومی تپ‌سی با اضافه شدن این امکان، مسافر از ناشنوا بودن راننده از طریق اطلاع رسانی داخل اپلیکیشن تپسی به هنگام قبول کردن درخواستش توسط یک راننده مطلع شده و با اطلاع از این موضوع، می‌تواند با راننده به صورت نوشتاری و در قالب ارسال پیامک ارتباط برقرار کند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان

این امکان جدید در اپلیکیشن تپسی به دلیل مشکلاتی که برای برقراری ارتباط مسافران با رانندگان ناشنوا و کم شنوا ایجاد می‌شد، اضافه شده است. پیش از این، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده بودند که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - بدون اطلاع از ناشنوا بودن راننده، با او تماس گرفته‌اند و با توجه به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - عدم پاسخگویی از سمت راننده، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - عصبانی شده یا سفر را لغو - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - کرده‌اند. برخی رانندگان نیز خودشان پس از درخواست مسافر پیامکی مبنی بر اطلاع رسانی درباره ناشنوایی خود به مسافرین می‌فرستادند که حالا با امکان جدید تپسی نیازی به انجام این کار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - از سوی راننده نیست و خود اپلیکیشن موضوع را به محض قبول درخواست سفر، به گوش مسافر می‌رساند.

با اضافه شدن این امکان جدید تپسی، در صورتی که درخواست سفری توسط یک راننده ناشنوا قبول شود، پیامی در صفحه اپلیکیشن ظاهر شده و این پیام مستقیما برای مسافر ارسال می‌شود که به او می‌گوید راننده ناشنواست و چنانچه به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - برقراری ارتباط با او نیاز دارد، از گزینه ارسال پیامک استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان

تپسی پیش از نیز برای دسترس‌پذیر کردن خدمات خود برای افراد دارای معلولیت، اقدامات متنوعی انجام داده بود. دسترس‌پذیر کردن اپلیکیشن برای نابینایان، مطلع کردن راننده از ناشنوا بودن مسافر، مطلع کردن راننده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - از مسافر دارای ویلچر و همچنین کسر نکردن کمیسیون از راننده بابت انجام سفرهای مسافران دارای ویلچر، از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آزادشهر استان گلستان - دیگر اقدامات تپسی در این حوزه بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone