🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18179.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد «UE Fits» با قابلیت شکل پذیری در مجرای گوش معرفی شد

هدفون بی‌سیم «UE Fits» مجهز به سَری منعطف و شکل پذیری است که به‌راحتی به شکل مجرای گوش کاربر درمی‌آید. در نتیجه کاربران می‌توانند بدون نگرانی از لغزش هدفون، آن را در گوش خود قرار ...

هدفون بی‌سیم «UE Fits» مجهز به سَری منعطف و شکل پذیری است که به‌راحتی به شکل مجرای گوش کاربر درمی‌آید. در نتیجه کاربران می‌توانند بدون نگرانی از لغزش هدفون، آن را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - در گوش خود قرار دهند.

با رشد روزافزون استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت، کاربران از هدفون‌های مختلف بازار استفاده می‌کنند. معمولا در جعبه هدفون‌، سری‌های سیلیکونی در اندازه‌های مختلف دیده می‌شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - هر چقدر سری هدفون را تغییر می‌دهید، باز هدفون به شکل درستی در گوش قرار نمی‌گیرد و احساس راحتی نمی‌کنید.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران

هدفون جدید بی‌سیم UE Fits محصول شرکت «Ultimate Ears» این مشکل را مرتفع ساخته و سَری این هدفون به راحتی خود را به شکل مجرای گوش در می‌آورد.

سَری هدفون UE Fits که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - از جنس ژل است، طی فرآیند 60 ثانیه‌ای از زمان فعال شدن اپلیکیشن مرتبط با هدفون - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - روی تبلت یا گوشی، شکل مجرای گوش را به خود می‌گیرد. شرکت UE در بیانیه مطبوعاتی خود در مورد این هدفون اعلام کرد:

«هدفون جدید، به راحتی، بدون - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - فشار، درد و با نیاز به تنظیم دستی، در گوش قرار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - می‌گیرد و سَری آن به شکل مجرای گوش درمی‌آید. هدفون قابلیت حذف نویز فعال دارد و می‌تواند صدای محیط اطراف را به خوبی مسدود کند.»

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران

برای استفاده از هدفون جدید، باید اپلیکیشن UE Fits روی گوشی هوشمند نصب شود. کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS امکان نصب و استفاده از این اپلیکیشن را دارند.

هدفون با استفاده از فناوری «Lightform» و با کمک LED‌هایی جاسازی شده در قسمت سَری هدفون، در بازه زمانی حدود یک دقیقه، خود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - را به شکل مجرای گوش درمی‌آورد. گفتنی است هدفون جدید، در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است و از کدهای بلوتوث SBC ، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - AAC و Apt-X پشتیبانی می‌کند.

طول عمر باتری UE Fits در حالت عملکرد عادی حداکثر هشت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - ساعت و شارژر هدفون - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - و کیس طول عمر باتری حدود 20 ساعت دارند. کاربران می‌توانند این هدفون را در رنگ‌های متنوع خاکستری، بنفش یاسی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالوس استان مازندران - و  سرمه‌ای از پاییز امسال با قیمت 249 دلار خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone