🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18207.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

انتقال موفقیت آمیز اندام‌های پیوندی با پهپاد در صحرای نوادا

محققان در آزمایشی که در صحرای نوادا انجام شد، کلیه و قرنیه آماده پیوند را با موفقیت بوسیله پهپاد انتقال دادند. پهپاد در یکی از آزمایش‌ها مسیر ۱۶.۵ کیلومتری را طی کرد و کلیه را ...

محققان در آزمایشی که در صحرای نوادا انجام شد، کلیه و قرنیه آماده پیوند را با موفقیت بوسیله پهپاد انتقال دادند. پهپاد در یکی از آزمایش‌ها مسیر ۱۶.۵ کیلومتری را طی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - کرد و کلیه را سالم به مقصد رساند.

آزمایش مورد بحث در ایالت «نوادا» آمریکا انجام شد و نشان می‌دهد پهپادها می‌توانند اندام‌های پیوندی را به طور امن حمل کنند. شرکت حمل و نقل هوایی MissionGo - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - با همکاری شبکه اهدای عضو نوادا (Nevada Donor Network) آزمایش انتقال کلیه و قرنیه چشم را در صحرای نوادا تا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - فاصله - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - حداکثر ۵۰ کیلومتر انجام دادند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان

MissionGo می‌گوید استفاده از پهپادها برای انتقال اندام‌های آماده پیوند می‌تواند به روند اهدای عضو سرعت بخشیده و میزان انتشار دی اکسید کربن را کاهش دهد. این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - شرکت اضافه کرد که برای انتقال اندام‌ها در پی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - اخذ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - مجوز از اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA)  است. این اداره به تازگی به آمازون برای انتقال مرسولات مجوز داده و فروشگاه والمارت نیز در حال آزمایش ارسال کالاهای پزشکی و سوپرمارکتی با استفاده از پهپاد است.

با اینکه پهپادها تاکنون دو پرواز آزمایشی انجام داده‌اند، ولی محققان معتقدند از آن‌ها می‌توان برای انتقال اندام‌های پیوندی استفاده کرد. پهپاد در پرواز آزمایشی اول قرنیه چشم را که در محفظه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - مخصوصی قرار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - گرفته بود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - به مقصد رساند و به طور میانگین در مدت زمان ۵ دقیقه مسافت ۲.۹ کیلومتری را طی کرد.

پهپاد در آزمایش دوم رکورد طولانی‌ترین پرواز انتقال اندام پیوندی توسط یک پهپاد را شکست و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - کلیه را با طی مسافت ۱۶.۵ کیلومتر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - در مدت زمان ۲۵ دقیقه به شهر کوچکی در صحرا رساند. محققان پس از رسیدن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - اندام‌ها به مقصد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - و بررسی آن‌ها متوجه شدند در طول پرواز آسیبی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - به آن‌ها وارد نشده است.

- تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نجف آباد استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone