🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18192.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید اتوپایلوت رانندگی خودکار پس از سبز شدن چراغ را امکان‌پذیر می‌کند

تسلا بروزرسانی نرم‌افزاری جدیدی منتشر کرده که به خودروهای این شرکت اجازه حرکت خودکار پس از سبز شدن چراغ راهنمایی در چهارراه را می‌دهد. قابلیت جدید Traffic Light and Stop Sign Control نام داشته و ...

تسلا بروزرسانی نرم‌افزاری جدیدی منتشر کرده که به خودروهای این شرکت اجازه حرکت خودکار پس از سبز شدن چراغ راهنمایی در چهارراه را می‌دهد.

قابلیت جدید Traffic Light and Stop Sign Control نام داشته و به گفته تسلا فعلاً برای به حرکت انداختن خودرو به تأیید راننده نیاز دارد. خودروهای تسلا تا پیش از این به طور خودکار پشت چراغ قرمز یا تابلوی ایست توقف می‌کردند، ولی پس از سبز شدن چراغ توانایی حرکت خودکار نداشتند و راننده برای تأیید حرکت باید دسته راهنما یا پدال گاز را فشار می‌داد.

قابلیت مورد بحث تا حدی شبیه قابلیت تغییر لاین سیستم اتوپایلوت است که در آغاز عرضه برای تغییر لاین به تأیید راننده احتیاج داشت، اما تسلا پس از جمع‌آوری داده‌ها و اصلاحات متعدد آن را به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان - طور کامل خودکار کرد. حال تسلا همین رویه را برای قابلیت جدید در پیش گرفته است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان

تسلا قابلیت Traffic Light and Stop Sign Control را در قالب بروزرسانی منتشر کرده که برای به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان - حرکت درآوردن خودرو پس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان - از سبز شدن چراغ به تأیید راننده نیاز نخواهد داشت. این قابلیت در حال حاضر محدودیت‌هایی دارد، برای مثال قادر به دور زدن یا حرکت خودکار پس از توقف در مقابل تابلوی ایست نیست، اما - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان - می‌تواند در چهارراه‌ها پس از سبز شدن چراغ و در صورت نبود خودرویی دیگر در جلوی ماشین، به صورت خودکار در مسیر مستقیم حرکت کند.

قابلیت مورد بحث در حال حاضر به شکل محدود عرضه شده و پیش‌بینی می‌شود در روزها و هفته‌های آینده برای تعداد بیشتری از خودروهای تسلا منتشر شود.

سیستم اتوپایلوت تسلا تا پیش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان - از این بروزرسانی نیز می‌توانست به کمک قابلیت Traffic-Aware Cruise Control توقف خودکار را انجام دهد. به کمک این قابلیت خودروهای تسلا به خاطر ترمز کردن خودروی جلویی پیش از چراغ قرمز توقف کرده و پس از سبز شدن چراغ قابلیت TACC دوباره خودرو را حرکت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان - می‌داد. اما حالا به کمک قابلیت جدید خودرو توانایی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر منجیل استان گیلان - تشخیص چهارراه و عبور از چراغ سبز را پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone