🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18194.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ماه نورد کوچک شرکت Astrobotic برای آزمایش به ناسا تحویل داده شد

شرکت Astrobotic اعلام کرد ماه نورد CubeRover را که با همکاری دانشگاه «کارنگی ملون» ساخته شده برای آزمایش به ناسا تحویل داده است. مهر ماه سال گذشته شرکت Astrobotic در قراردادی ۲ میلیون دلاری با ...

شرکت Astrobotic اعلام کرد ماه نورد CubeRover را که با همکاری دانشگاه «کارنگی ملون» ساخته شده برای آزمایش به ناسا تحویل داده است.

مهر ماه سال گذشته شرکت Astrobotic در قراردادی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - ۲ میلیون دلاری با ناسا مأمور شد تا ساخت ماه نورد CubeRover را تکمیل کند. این شرکت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - در آن زمان اعلام کرد که CubeRover سال آینده همراه با ماه نشین پیشرفته این شرکت به نام Peregrine به قمر زمین خواهد رفت.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان

CubeRover بسیار سبک وزن بوده و تقریباً هم اندازه یک جعبه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - کفش است. از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - این ماه نورد می‌توان برای اهداف مختلف از جمله بررسی محیط‌های صعب العبور و همچنین حمل محموله‌های سبک استفاده کرد. به گفته Astrobotic ابعاد کوچک و وزن سبک این ماه نورد دسترسی به سطح ماه را برای اهداف تجاری آسان‌تر می‌کند. ناسا احتمالاً از این ماه نورد برای مأموریت بازگشت به ماه در سال ۲۰۲۴ موسوم به «آرتمیس» استفاده خواهد کرد.

Astrobotic با استفاده از بودجه‌ای که ناسا در اختیارش قرار داده، CubeRover را به سیستم چهار چرخ متحرک سبک‌تر، پنل‌های خورشیدی بیشتر برای ارتقای شارژدهی و همچنین استانداردسازی آن به منظور افزایش سازگاری با انواع مختلف محموله‌ها و ماه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - نشین‌ها استفاده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - کرده است.

این ماه نورد به مرکز فضایی کندی تحویل داده شده تا تیم «عملیات رگولیت و خاک‌های دانه ای» ناسا (GMRO) آن را در ماه‌های آتی در سطح - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - شبیه‌سازی ماه آزمایش کند. این آزمایشات توانایی CubeRover در عبور از انواع سطوح از جمله تپه‌ها و دره‌ها را مشخص کرده و آزمایش سقوط نیز توانایی پرش ماه نورد بدون واژگون شدن را مشخص خواهد کرد.

CubeRover - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - برای سازگاری با ماه نشین‌های مختلف طراحی شده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - و اگر آزمایش آن موفقیت آمیز باشد احتمالاً در بسیاری از مأموریت‌های ماه بکار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ملایر استان همدان - گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone