🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18177.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

توشیبا و BT با استفاده از رمزنگاری کوانتومی، شبکه‌ای «غیر قابل هک» می‌سازند

دو شرکت توشیبا و BT (یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های مخابراتی بریتانیا) اخیرا در شهر بریستول شروع به راه‌اندازی نخستین شبکه امن کوانتومی و صنعتی کرده‌اند. این شبکه ۶ کیلومتری از فیبر استاندارد اوپن‌ریچ استفاده خواهد ...

دو شرکت توشیبا و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - BT (یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های مخابراتی بریتانیا) اخیرا در شهر بریستول شروع به راه‌اندازی نخستین شبکه امن کوانتومی و صنعتی کرده‌اند. این شبکه ۶ کیلومتری از فیبر استاندارد اوپن‌ریچ استفاده خواهد کرد تا تاسیسات متعلق به مرکز ملی ترکیبات و همینطور مرکز مدل‌سازی و شبیه‌سازی را در سراسر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - شهر به یکدیگر متصل کند.

این پروژه از آن جهت انتخاب شد که اطلاعاتی بسیار حساس میان این دو سازمان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - جابه‌جا می‌شود. هر دو سازمان در حوزه‌هایی نظیر هوافضا، انرژی و صنعت اتومبیل فعالیت دارند و اعتقاد داشتند که شبکه‌سازی استاندارد و تکنولوژی‌های امنیتی کنونی، برای کارهای آن‌ها بیش از حد ناامن است. در حالت سنتی، اطلاعات باید در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - حافظه‌های فیزیکی ذخیره‌سازی و منتقل می‌شد و این کار نسبت به برتری‌هایی که شبکه‌ کوانتومی با خود به همراه خواهد آورد، بیش از حد وقت‌گیر، غیر بهینه و ناامن است.

شبکه‌سازی کوانتومی

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان

درحالی که معماری کامپیوترهای کلاسیک به گونه‌ای است که اطلاعات را به صورت باینری (۰ و ۱) ذخیره می‌کند، پردازش کوانتومی وابسته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - به ذرات زیراتمی و توانایی‌شان در وجود داشتن در چند حالت مختلف به صورت همزمان است. این یعنی کامپیوترهای کوانتومی می‌توانند اطلاعات به مراتب بیشتری را در خود ذخیره کنند و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - مشکلات پردازشی هم خیلی سریع‌تر رفع و رجوع می‌شوند.

تا به امروز اثبات شده که پردازش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - کوانتومی می‌تواند تفاوت‌هایی عظیم برای بخش‌های مالی، نظامی و سلامت جامعه ایجاد کند. و گرچه بارها شنونده نگرانی‌ها از این بابت بوده‌ایم که افزایش قدرت پردازشی باعث می‌شود اکثر متدهای رمزنگاری بی‌فایده شوند، حقیقت اینست که جهان کوانتوم می‌تواند از طریق رمزنگاری کوانتومی، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - درها را برای تدابیر امنیتی قدرتمندتر باز کند.

امنیت شبکه جدیدی که در بریستول راه‌‌اندازی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - می‌شود با «توزیع کلید کوانتومی - Quantum Key Distribution» تامین خواهد شد، یک متد به ظاهر «غیر قابل هک» برای اشتراک‌گذاری کلید‌های رمزگشایی میان لوکیشن‌های مختلف از طریق یک جریان واحد از فوتون‌ها. این شبکه به گونه‌ای ساخته شده که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - هم داده و هم کلیدها می‌توانند از طریق یک فیبر منتقل شوند و اساسا با افزایش ظرفیت شبکه، امکان توزیع ۱۰۰۰ کلید در هر ثانیه میسر شده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان

BT و توشیبا می‌گویند که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - این شبکه جدید، نشان‌دهنده مزایای محسوس شبکه‌سازی کوانتومی و همینطور متد QKD برای صنایع خواهد بود. اندرو لرد، مدیر تکنولوژی اپتیکال در BT می‌گوید: «نخستین پیاده‌سازی شبکه کوانتومی و امن در بریتانیا، آن هم در حالی که به سمت اقتصاد‌های آماده برای پردازش کوانتومی حرکت می‌کنیم، گامی بزرگ خواهد بود. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - قدرت پردازش کوانتومی فرصتی دیده‌نشده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - برای صنعت بریتانیا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - فراهم خواهم آورد، اما در این گام نخست باید اطمینان حاصل کنیم که از آن قدرت به شیوه درست استفاده می‌شود و امنیت به خطر نمی‌افتد».

ناگفته نماند که دولت بریتانیا در چند وقت اخیر تمایل فروانی به این حوزه نشان داده و گفته بود که خواستار تبدیل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - شدن به نخستین اقتصاد جهان با آمادگی برای پردازش کوانتومی تبدیل شود. دولت این کشور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - عقیده دارد که پردازش کوانتومی نقشی حیاتی در یک اقتصاد متصل ایفا خواهد کرد و باعث می‌شود راه‌اندازی اینترنت اشیا در ابعاد صنعتی،‌ سرعت بگیرد. از سوی دیگر انتظار می‌رود مرکز ملی پردازش کوانتومی بریتانیا نیز در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود که تاکنون ۱ میلیارد دلار جذب سرمایه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone