🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18203.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

«اپلیکیشن دوچرخه» برنده جایزه جهانی WeGo شد

«اپلیکیشن دوچرخه»، به عنوان برنده «Special Mention» چهارمین جایزه جهانی WeGo انتخاب شد. در چهارمین جایزه جهانی WeGo که توسط سازمان جهانی شهرهای هوشمند پایدار برگزار می‌شود، پروژه «اپلیکیشن دوچرخه» شهرداری تهران، در بخش جابه‌جایی ...

«اپلیکیشن دوچرخه»، به عنوان برنده «Special Mention» چهارمین جایزه جهانی WeGo انتخاب شد. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - در چهارمین جایزه جهانی WeGo که توسط سازمان جهانی شهرهای هوشمند پایدار برگزار می‌شود، پروژه «اپلیکیشن دوچرخه» شهرداری تهران، در بخش جابه‌جایی هوشمند، به عنوان برنده بخش Special Mention برگزیده شد.

این پروژه که به سفارش شهرداری تهران و توسط شرکت راژمان (تولیدکننده مسیریاب نشان) راه‌اندازی شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - و در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفته است، حائز شرایط - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - لازم برای شرکت در این مسابقه و در نهایت توسط هیات داوری سازمان جهانی WeGo جزو برگزیدگان این مسابقه شد.

پروژه «اپلیکیشن دوچرخه» با هدف توسعه و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - تسهیل دوچرخه‌سواری و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - افزایش سهم دوچرخه از سفرهای درون‌شهری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - با استفاده از فناوری‌های هوشمند طراحی شده است. در این اپلیکیشن دوچرخه‌سواران می‌توانند به امکاناتی از جمله مسیریابی در شرایط مختلف و به اشتراک‌گذاری داده‌های خود با دیگر دوچرخه‌سواران دسترسی داشته باشند. اطلاع - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - از مسیرهای ویژه دوچرخه، پیمایش مسیر، شرکت در کمپین‌ها، اعلام مشکلات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - مسیر، اطلاعات فروشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های تخصصی دوچرخه و همچنین ایستگاه‌های دوچرخه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - اشتراکی از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل

اولین بار در سومین نمایشگاه تهران هوشمند بود که از اپلیکیشن دوچرخه در کنار دیگر اپلیکیشن‌های شهرداری تهران رونمایی شد و این برنامه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - موبایلی از خردادماه امسال فعالیت خود را به طور رسمی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - آغاز کرد. از همان ابتدای امر اعلام شد اپلیکیشن دوچرخه قرار نیست به یک سرویس اشتراکی کرایه دوچرخه تبدیل شود و یک همراه برای دوچرخه سواران خواهد بود. آنطور که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - پیش‌تر و در نمایشگاه تهران هوشمند اعلام شده بود، اپلیکیشن دوچرخه یک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - شبه شبکه اجتماعی برای دوچرخه سواران پایتخت است و آنها می‌توانند از امکاناتی چون اشتراک‌گذاری مسیرها و مسافت‌ طی شده و ارسال تصاویر از مسیرهای مناسب دوچرخه‌سواری برای دیگر کاربران استفاده کنند. در این شبکه می‌توان با دیگر دوچرخه‌سواران گروه‌هایی تشکیل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - داد و مسیرهای مناسب و ناب برای دوچرخه سواری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - را پیدا کرد.

«حسین بخشایی» مدیر استراتژی گروه راژمان و مدیر پروژه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - اپلیکیشن دوچرخه، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که در حال حاضر فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و نسخه iOS آن نیز عرضه شده است.

بخشایی می‌گوید اگر همکاری با شهرداری در فاز دوم ادامه داشته باشد، ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد. بخشایی در پاسخ به این سوال که هدف از توسعه چنین اپلیکیشنی چه بوده است، اعلام کرد که اپلیکیشن دوچرخه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - قرار نیست وارد فاز سخت افزاری یا چیزی شبیه به سرویس «بیدود» شود:

«کسب‌وکارها و اپلیکیشن‌های حوزه دوچرخه معمولاً به سرعت به سودآوری نمی‌رسند و به همین دلیل شهرداری احساس کرد که باید خودش در زیرساخت‌های نرم افزاری به این شکل سرمایه‌گذاری کند؛ اپلیکیشنی که بتواند در ترویج فرهنگ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - دوچرخه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - سواری در پایتخت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - نقش داشته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - باشد.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل

بخشایی همچنین در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که در حال حاضر دو برنامه «دوچرخه» و «نشان» همکاری مشترکی با هم ندارند: «در نشان مسیریابی دوچرخه با توجه به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - سطح شیب خیابان‌ها در سراسر ایران انجام می‌شود ولی تمرکز اصلی شهرداری در اپلیکیشن دوچرخه، ترویج دوچرخه سواری در شهروندان تهرانی است.»

شایان ذکر است که سازمان جهانی شهرهای پایدار هوشمند (WeGo) در سال ۲۰۱۰ با ۵۰ عضو موسس تاسیس شده است. این سازمان بین‌المللی متشکل از دولت‌ها و نهادهای شهری، ارایه‌دهندگان راهکارهای فناورانه هوشمند و موسسات ملی و منطقه‌ای است که به تحقق چشم‌انداز تبدیل شهرها به شهرهای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - هوشمند پایدار، متعهد هستند.

در حال حاضر این سازمان بیش از ۲۰۰ شهر عضو دارد و ۱۵۳ شهر جهان در این سازمان عضویت دارند که از جمله آنها می‌توان به پاریس، بروکسل، برلین، بخارست، آنکارا، ابوظبی، مکزیکوسیتی، سئول، اسلام آباد و… اشاره کرد که برای ارتقای کیفیت زندگی، خلاقیت در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - ارائه خدمات عمومی و تقویت رقابت‌های منطقه‌ای بستر سازی می‌کند. دبیرخانه این سازمان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - در شهر سئول (کره جنوبی) واقع است و ماموریت آن، کمک به هوشمند سازی و پایداری شهرهای جهان است. گفتنیست در حال حاضر از میان کلانشهرهای ایران، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - فقط تهران، اصفهان و شیراز در این سازمان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خلخال استان اردبیل - عضویت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone