🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18174.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ احتمالا با قیمتی بین ۶۴۹ تا ۱۳۹۹ دلار عرضه می‌شوند

انتظار می‌رود «آیفون 12» در رویداد رونمایی 22 مهرماه رسما معرفی شود. با این وجود تاکنون خبرهای غیر رسمی و فاش شده بسیاری در مورد مشخصات و قیمت پرچمدار بعدی اپل به اشتراک گذاشته شده ...

انتظار می‌رود «آیفون 12» در رویداد رونمایی 22 مهرماه رسما معرفی شود. با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - این وجود تاکنون خبرهای غیر رسمی و فاش شده بسیاری در مورد مشخصات و قیمت پرچمدار بعدی اپل به اشتراک گذاشته شده است.

در حالیکه اختلاف نظرهایی در مورد قیمت مدل‌های مختلف آیفون وجود دارد، اما دو منبع متفاوت، قیمت‌های نسبتا نزدیکی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - برای مدل‌های مختلف آیفون - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - 12منتشر کرده‌اند.

منبع اول حساب کاربری توییتر «a_rumors1111» که مدعی است از قیمت «آیفون 12 مینی» با نمایشگر 5.4 اینچی اطلاع دارد. به گفته وی نسخه با حافظه داخلی 64 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - گیگابایتی با قیمت 649 دلار، نسخه دیگر آن با حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 699 دلار و نسخه قوی‌تر با حافظه داخلی 256 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - گیگابایت با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - قیمت 799 دلار دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان

همین منبع اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - که آیفون 12 معمولی با نمایشگر 6.1 اینچی (که در برخی شایعه‌ها از آن با نام آیفون 12 مکس هم یاد می‌شود)، به همراه ظرفیت داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 749 دلار ، نسخه با حافظه داخلی 128 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - گیگابایت 799 دلار و نسخه قوی‌تر با حافظه ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایت با قیمت 899 دلار به فروش خواهد رسید.

نسخه پرو آیفون 12 نیز با شروع قیمت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - 999 دلار برای نسخه با حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - 128 گیگابایت و نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 1099 دلار و نسخه قوی‌تر با حافظه داخلی 512 گیگابایت نیز با قیمت 1299 دلار در دسترس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - کاربران قرار خواهد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - گرفت.

درنهایت، «آیفون 12 پرو مکس» نیز با حافظه داخلی 128 گیگابایت، با قیمت 1099دلار، نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 1199 دلار و نسخه قوی‌تر با داخلی 512 گیگابایت، با قیمت 1399دلار به فروش خواهد رسید.

با این وجود، منبع دیگری با حساب کاربری توییتر «AppleTime» با اینکه قیمت نسخه پرو را تایید می‌کند؛ اعلام کرده که قیمت آیفون 12 مینی و 12نادرست است و برای پیکربندی‌های مختلف حافظه ۵۰ دلار بیشتر از آن چیزی است که a_rumors1111 ادعا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستارا استان گیلان - می‌کند.

هرچند این دو منبع سابقه پررنگی در خبرهای مربوط به آیفون ندارند اما آنچه توسط این آنها گفته شده و اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده بود، نشان می‌دهد که احتمالا قیمت نسخه‌های مختلف آیفون 12 در همین محدوده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone