🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17915.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

همکاری اینتل و نیروی دریایی آمریکا برای تولید مولتی‌چیپ‌های پیشرفته

یکی از شرکت‌های زیر مجموعه اینتل به نام «Intel Federal LLC» به تازگی قراردادی با پنتاگون منعقد کرده که به نیروی دریایی ایالات‌متحده کمک می‌کند تولیدات صنعتی خود را به آمریکا منتقل کند. اینتل یکی ...

یکی از شرکت‌های زیر مجموعه اینتل به نام «Intel Federal LLC» به تازگی قراردادی با پنتاگون منعقد کرده که به نیروی دریایی ایالات‌متحده کمک می‌کند تولیدات صنعتی خود را - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به آمریکا منتقل کند.

اینتل - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یکی از سه شرکت - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جهان است که قادر به تولید پردازنده در نودهای پیشرفته پردازشی - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است و قرارداد مذکور به این دلیل بسته شده تا با افزایش تنش‌ها بین پکن و واشنگتن، آمریکا از دستیابی به تجهیزات نیمه‌هادی و دیگر تجهیزات، اطمینان حاصل - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کند.

طبق گفته WCCFtech، اینتل در بیانیه خود ارزش مادی این قرارداد را مشخص نکرده؛ اما همانطور که از نام قرارداد پیداست شامل توسعه نمونه‌‌ اولیه تراشه‌هایی که می‌شود که چند لایه چیپ را روی هم قرار می‌دهند و در صنعت نیمه‌هادی با نام «چیپلت» شناخته می‌شوند.

چیپلت‌ها پاسخ صنعت به مشکلات افزایش هزینه‌ای است که سازندگان تراشه‌ها - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با افزایش مقیاس - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نودهای پردازشی، با آن مواجه می‌شوند هرچه پروسه تولید نودها پیشرفت می‌کند، هزینه ساخت یک قالب سیلیکونی هم بالاتر می‌رود. در این میان چیپلت به سازندگان این امکان - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را می‌دهد تا قالب‌های کوچک‌تری تولید کنند و سپس آن‌ها را از طریق TSV ها، سیم‌های کوتاه، اینترپوزرها (Interposer) و دیگر تکنولوژی‌ها به یکدیگر متصل کنند.

تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اینتل در رویداد Architecture Day در سال ۲۰۱۸، از تکنولوژی چندلایه Foveros 3D خود رونمایی کرد. یکی از مزیت‌های اصلی فناوری Foveros اینتل این است که مزاحم دیگر اجزای پک شده نیست. این بدان معناست که خود چیپ متغیرهای عملکرد و نشتی جریان را چک می‌کند و بنابراین محیطی کنترل شده ایجاد می‌شود. اینتل علاوه بر Foveros، چندین تراشه را با فناوری EMIB خود که TSV ها را از معادله اتصال و Co-EMIB حذف می‌کند، به یکدیگر متصل می‌کند؛ این عمل، فرایندی است که EMIB و Foveros با هم ترکیب می‌کند.

فناوری EMIB اینتل از اتصالات فلزی داخل یک پل - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سیلیکونی استفاده می‌کند که دو قالب جداگانه روی آن قرار می‌گیرد و به - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دلیل تراکم بالای میکروبامپ‌هایی که به این پل متصل هستند، انرژی کل پکیج را نیز بهبود می‌دهد. نیروی دریایی ایالات‌متحده قصد دارد از این سه فناوری برای ادغام تراشه‌های هدفمند خود با محصولات اینتل مانند پردازنده‌ها، چیپ‌های FPGA و ASIC ها استفاده - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کند.

قرارداد اینتل و نیروی هوایی آمریکا در حالی بسته شد که اینتل روز تولید سال ۲۰۲۰ خود را جشن گرفت و در آن توانایی خود در ساخت تجهیزات نیمه‌هادی را به نمایش گذاشت. اینتل در این رویداد نشان داد که در هر ثانیه - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۱۰ میلیارد ترانزیستور تولید می‌کند و ۴۰۰ میلیون مدار را در یک میلی‌متر از تراشه‌های تولید - تعمیرات لباسشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده با استفاده فرایند تولید ۱۰ نانومتری خود جای می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone