🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17917.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

توافق یک میلیارد دلاری مایکروسافت و یونان برای تبدیل آتن به قطب خدمات ابری

مایکروسافت از تاسیس سه دیتاسنتر در آتن، با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری خبر داد. همچنین ردموندی‌ها توافق‌نامه‌ همکاری جهت ارتقا آموزش مهارت‌های دیجیتالی با یونان امضا کردند. پس از نه ماه مذاکره محرمانه بین مایکروسافت ...

مایکروسافت از تاسیس سه دیتاسنتر در آتن، با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری خبر داد. همچنین ردموندی‌ها توافق‌نامه‌ همکاری جهت ارتقا آموزش مهارت‌های دیجیتالی با یونان امضا کردند.

پس از نه ماه مذاکره محرمانه بین مایکروسافت و دولت آتن، ردموندی‌ها قرار است ۳ دیتا سنتر عمده رادر این کشور تاسیس کرده و به 100 هزار پرسنل بخش دولتی و خصوصی آتن، معلمان، اساتید و دانشجویان این کشور، طبق برنامه‌ای مشخص آموزش‌هایی جهت ارتقا مهارت‌های دیجیتالی ارائه بدهند.

«برد اسمیت» (Brad Smith)، مدیر مایکروسافت در مراسمی که در موزه «آکروپولیس» برگزار شد، اعلام کرد:

«این سرمایه گذاری قابل توجه، بازتاب اعتماد ما به اقتصاد، مردم و دولت یونان است.ما معمولا وارد چنین توافقاتی نمی‌شویم. »

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سنندج استان کردستان

یونان اخیراً از بحران مالی چندین ساله خود خارج شده است. البته اقتصاد این کشور به شدت تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار گرفته و در سه ماهه دوم امسال افت 15.2 درصدی را در بخش تولید تجربه کرده است. آمار بیکاری در این کشور و در ماه ژوئن از 16.4 درصد در ابتدای سال به 18.3 درصد افزایش یافته است.

پاندمی کووید-19 و مشکلات عدیده‌ای که به تبع آن برای اقتصاد این کشور به وجود آورده، به شدت نشان می‌دهد که اقتصاد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سنندج استان کردستان - یونان بسیار به حضور جهانگردان وابسته بوده است.

نخست وزیر یونان اعلام کرده که برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت اقتصادی درنظر گرفته و توسعه بخش‌های انرژی، فناوری و دفاعی از جمله این طرح‌ها است. وی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سنندج استان کردستان - امیدوار است که ده‌ها هزار فارغ التحصیل این کشور که در شرایط بحران، کشور را ترک کرده‌اند، به وطن خویش بازگردند. میتسوتاکیس اعلام کرد:

« درتلاشیم تا با ایجاد وضعیت بهتر، شرایط بازگشت آنها را مهیا کنیم. تاسیس دیتا سنتر، باعث ارتقا وضعیت کنونی می‌شود.»

در حال حاضر، مایکروسافت در 26 کشور جهان و از جمله هفت کشور در اتحادیه اروپا، دارای دیتاسنتر است. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سنندج استان کردستان - البته ردموندی‌ها هم اکنون نیز روی پروژه واقعیت افزوده Ancient Olympia یونان کار می‌کنند.

مقامات مایکروسافت اعلام کردند که برنامه زمان بندی توسعه مرکز داده در یونان در دست تدوین است. معمولا فرآیند این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سنندج استان کردستان - کار در سایر کشورها حدود دو سال طول می‌کشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهتاش نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، نمیدونم دفعه قبلی که پرسیدی چرا حذف شد، شاید مشکلات رایج لباسشویی اسنوا SWM-84317 رو خیلی بررسی کردی ولی اینجا برای شما توضیح میدم. یکی از مشکلاتی که افراد زیادی صدای زیاد لباسشویی اسنوا SWM-84317 رو مطرح کردن، اینه که در حین شستشو، صدایی شبیه به صدای بمباران رو داره که خیلی تهوع آوره و به علاوه زمانی که یک سال این دستگاه رو دارین، شروع به آسیب دیدن پمپ میکنه و اگر درست تعمیر نشه به زودی خراب میشه. برای تعمیر این لباسشویی، بهتره که به یک تکنسین متخصص مراجعه کنین. البته برای منطقه مبارک آباد در شهر سنندج، خیلی نمیدونم که بهترین تکنسینهای تعمیرات کی هستن اما شاید به دلیل لهجه محلی من کمکی بتونم انجام بدم. آیا خدمات تعمیرات لباسشویی اسنوا در منطقه مبارک آباد در شهر سنندج وجود دارن؟



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone