🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17912.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از پلتفرم Maxine برای حل مشکلات رایج تماس‌های تصویری رونمایی کرد

انویدیا از پلتفرم ویدیوکنفرانس جدیدی به نام Maxine برای توسعه دهندگان رونمایی کرده که به گفته این شرکت می‌تواند برخی از رایج‌ترین مشکلات تماس‌های تصویری را حل کند. Maxine تماس‌ها را با استفاده از پردازنده‌های ...

انویدیا از پلتفرم ویدیوکنفرانس جدیدی به نام Maxine برای توسعه دهندگان رونمایی کرده که به گفته این شرکت می‌تواند برخی از رایج‌ترین مشکلات تماس‌های تصویری را حل کند.

Maxine تماس‌ها را با استفاده از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - پردازنده‌های گرافیکی انویدیا در فضای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - ابری پردازش کرده و کیفیت تماس را به کمک هوش مصنوعی ارتقا می‌دهد. این پلتفرم به کمک هوش مصنوعی چهره و نگاه کاربر را به سمت دوربین تصحیح می‌کند، با انتقال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - «نقاط مهم حالات چهره» پیش نیاز پهنای باند ویدیو را به یک دهم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - پیش نیاز استاندارد فشرده‌سازی H.264 کاهش داده و رزولوشن ویدیو را افزایش (Upscale) می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های Maxine می‌توان به تصحیح روشنایی چهره، کاهش نویز، تغییر تصویر پس زمینه، ترجمه و زیرنویس همزمان و آواتارهای متحرک اشاره کرد. برخی از قابلیت‌های جالب این پلتفرم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

لازم به ذکر است که Maxine یک پلتفرم کاربری نبوده و در واقع یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - جعبه ابزار برای شرکت‌های شخص ثالث است تا نرم افزارهای خود را بهبود دهند. «Richard Kerris»، یکی از مدیران ارشد انویدیا این پلتفرم را «بسیار هیجان انگیز» توصیف کرد و از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - قابلیت فشرده‌سازی ویدیوی آن که مبتنی بر هوش مصنوعی است به عنوان یکی از قابلیت‌های کاربردی یاد کرد.

انویدیا می‌گوید قابلیت فشرده‌سازی پلتفرم Maxine برای بازسازی برخی از قسمت‌های چهره کاربر در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - فضای ابری از روشی به نام شبکه‌های مولد تخاصمی (GAN) استفاده می‌کند که در بسیاری از ویدیوهای دیپ فیک بکار می‌رود. انویدیا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - در این رابطه می‌گوید: «به جای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - استریم تمام پیکسل‌های صفحه، هوش مصنوعی نقاط مهم چهره کاربران حاضر در تماس تصویری را آنالیز کرده و سپس به طور هوشمندانه خروجی ویدیو در آن سوی تماس تصویری را متحرک‌سازی می‌کند. با این کار می‌توان ویدیو را با دیتای بسیار کمتر در اینترنت استریم کرد.»

انویدیا با رونمایی از پلتفرم Maxine نشان داد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - که آینده ویدیوکنفرانس به سمت مصنوعی‌تر شدن پیش می‌رود و به کمک هوش مصنوعی جهت نگاه و حتی سر کاربر را به سمت لنز دوربین تنظیم کرده و در عین حال در پهنای باند صرفه جویی نمود.

- تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone