🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17914.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مطالعه جدید گردش خون غیرطبیعی را کلید تشخیص دیپ فیک می‌داند

مطالعه جدید نشان می‌دهد ویدیوهای دیپ فیک را می‌توان با اندازه گیری گردش خون در اطراف چهره گوینده تشخیص داد. به عبارت ساده، دیپ فیک به ویدیوهایی گفته می‌شود که در آن‌ها با استفاده از ...

مطالعه جدید نشان می‌دهد ویدیوهای دیپ فیک را می‌توان با اندازه گیری گردش خون در اطراف چهره گوینده تشخیص داد.

به عبارت ساده، دیپ فیک به ویدیوهایی گفته می‌شود که در آن‌ها با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق گوینده اصلی با شخص دیگری تعویض می‌شود. از جمله دیپ فیک‌های جالب توجه می‌توان به تقلید از آرنولد شوارتزنگر و تقابل ایلان ماسک و جف بزوس در فیلم پیشتازان فضا اشاره کرد.

تشخیص برخی از ویدیوهای دیپ فیک بسیار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - مشکل است، اما محققان می‌گویند با بررسی نحوه حرکت خون در اطراف صورت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - می‌توان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - ویدیوهای جعلی را شناسایی کرد چرا که دیپ فیک‌ها قادر به شبیه‌سازی حرکت جریان خون با جزئیات بالا نیستند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان

به این شیوه بررسی، «فتوپِلِتیسموگرافی» یا تغییر حجم‌سنجی نوری (PPG) گفته شده و پزشکان از آن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - برای نظارت بر جریان خون نوزادان بدون متصل کردن وسیله جانبی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - به بدن آن‌ها استفاده می‌کنند چرا که پوست نوزادان نسبت به پوست افراد بزرگسال نازک‌تر است.

به گفته محققان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - ویدیوهای دیپ فیک فریم‌های حاوی تغییر حجم‌سنجی نوری پایدار ندارند و به همین دلیل می‌توان با دقت بیش از ۹۰ درصد ویدیوهای جعلی را از نمونه‌های واقعی تشخیص داد. محققان می‌گویند به کمک این تکنیک می‌توان نوع ویدیوهای دیپ فیک را نیز که در چهار دسته‌بندی قرار می‌گیرند شناسایی کرد.

برخی متخصصین از ویدیوهای دیپ فیک به خاطر پروسه سخت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - پیدا کردن آن‌ها و امکان بکارگیری در طیف گسترده‌ای از جرایم، به عنوان خطرناک‌ترین تهدید سایبری در آینده یاد کرده اند. چین و برخی از ایالت‌های آمریکا از جمله کالیفرنیا انتشار ویدیوهای دیپ فیک را ممنوع کرده اند. به عقیده برخی کارشناسان دیپ فیک می‌تواند اعتماد عمومی به اسناد صوتی و تصویری را کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone