🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17911.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بورد Rock Pi X با پردازنده اینتل و قیمت ۵۹ دلار از راه رسید؛ رقیب رزبری پای

شرکت «Radxa» که سازنده بوردهای «Rock Pi» به عنوان جایگزین رزبری پای محسوب می‌شود، اولین بورد کامپیوتر خود مبتنی بر اینتل به نام Rock Pi X را وارد بازار کرد. این بورد از پردازنده ۶۴ بیتی ...

شرکت «Radxa» که سازنده بوردهای «Rock Pi» به عنوان جایگزین رزبری پای محسوب می‌شود، اولین بورد کامپیوتر خود مبتنی بر اینتل به نام Rock Pi X را وارد بازار کرد.

این بورد از پردازنده ۶۴ بیتی اینتل Cherry Trail Atom x5-Z8350 با ۴ هسته پردازشی بهره می‌برد. فرکانس هسته‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - این پردازنده که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده، برابر ۱.۴۴ گیگاهرتز است. کاربران می‌توانند روی این محصول سیستم عامل‌های اوبونتو یا لینوکس را اجرا کنند و همچنین امکان نصب ویندوز ۱۰ روی آن نیز وجود دارد.

طبق اعلام Radxa، برای نصب اوبونتو و لینوکس حداقل به ۳۲ گیگابایت و برای نصب ویندوز به ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. این محصول از ۲ گیگابایت رم LPDDR3 بهره می‌برد و دارای ۱۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - حافظه ذخیره‌سازی فلش است. در حال حاضر این بورد با قیمت ۵۹ دلار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - فروش می‌رسد.

Rock Pi X در مدل‌های A و B وارد بازار می‌شود که مدل B از وای فای، بلوتوث ۴.۲ و پورت اترنت گیگابیتی بهره می‌برد که همراه با ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC با قیمت ۸۵ دلار به فروش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - می‌رسد. اگر به دنبال ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی باشید، باید ۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید. قیمت درنظر گرفته شده برای این محصول بسیار بالاتر از پیش‌بینی‌ها مبنی بر فروش آن با قیمت ۳۹ دلار است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان

این بورد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - را می‌توان با ۱، ۲ یا ۴ گیگابایت رم سفارش داد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - فضای ذخیره‌سازی آن حداقل ۸ و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت است. پورت HDMI 2.0 مورد استفاده در این محصول از ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

این بورد از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک پورت USB 3.0، سه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - پورت USB 2.0 و یک پورت USB Type-C بهره می‌برد و به یک هدر ۴۰ پینی مجهز شده که با رزبری پای سازگار است.

این محصول رقیب رزبری پای محسوب می‌شود. رزبری پای ۴ مدل B مبتنی بر ARM در نسخه‌های مجهز به ۲، ۴ و ۸ گیگابایت رم به فروش می‌رسد که مدل دارای ۸ گیگابایت رم قیمتی برابر ۷۵ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone