🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17908.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

خریداران سرفیس Dou از شکستن فریم پلاستیکی آن خبر می‌دهند

فریم تبلت مایکروسافت سرفیس Dou از جنس پلاستیک ساخته شده که می‌تواند یکی از دلایل باریک و کم شدن وزن دستگاه باشد؛ اما به نظر می‌رسد که این فریم معایبی نیز دارد و به راحتی ...

فریم تبلت مایکروسافت سرفیس Dou از جنس پلاستیک ساخته شده که می‌تواند یکی از دلایل باریک و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - کم شدن وزن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - دستگاه باشد؛ اما به نظر می‌رسد که این فریم معایبی نیز دارد و به راحتی می‌شکند؛ این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - دست کم تجربه‌ای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - است که برخی از کاربران این محصول، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند.

اواسط مرداد بود که مایکروسافت مشخصات و قیمت این تبلت منحصر به فرد خود را اعلام و سپس آن را وارد بازار کرد. این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - دستگاه دو صفحه‌نمایش ۵.۶ اینچی OLED دارد که دور آن‌ها را فریم پلاستیکی در بر گرفته است و در حال حاضر با قیمت ۱۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

ماه گذشته کانال یوتیوب «JerryRigEverything» ویدئوی تست مقاومت این دستگاه را منتشر کرد که با وجود فریم پلاستیکی، سرفیس Dou از مقاومت بالایی در برابر خم شدن برخوردار است؛ اما وقتی «iFixit» این دستگاه را کالبدشکافی کرد که متوجه شد که تبلت مذکور قابلیت تعمیرپذیری مناسبی ندارد و به آن امتیاز ۲ از ۱۰ داد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان

حالا با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - توجه تمام این موارد، صاحبان سرفیس Dou، با انتشار پست‌هایی در شبکه اجتماعی اجتماعی «ردیت» عنوان کرده‌اند که فریم پلاستیکی دستگاه در نزدیکی درگاه USB-C شکسته است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان

به نظر می‌رسد اگر چنین اتفاقی برای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - یک شخص، در همین اوایل عرضه رخ دهد؛ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - به مرور تعداد افرادی که فریم دستگاه‌شان شکسته بیشتر نیز خواهد شد. در همان پست، تعداد دیگری از مالکان نیز چنین مشکلی را گزارش دادند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان

کالبدشکافی سرفیس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - Dou توسط «iFixit» مشخص کرده بود که درگاه USB-C مستقیما روی مادربرد لحیم شده و اگر درگاه آنقدر آزادانه حرکت کند که فریم را بشکند؛ به مرور زمان خود این درگاه نیز در معرض آسیب و جدا شدن قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یاسمن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone